بستن

ورزشی‌ها و شهرداری به دنبال تفاهم برای خیابان شهید محقق

هفت‌برکه: تعریض خیابان شهید محقق با عقب نشینی ورزشگاه شهداء مهمترین موضوع دیدار نمایندگان ورزشکاران با شهردار گراش بود.

به گزارش محسن حسن‌زاده روابط عمومی شهرداری گراش، دوشنبه ۱۴ مهرماه، خداپرست رئیس اداره ورزش و جوانان، هیبتی نماینده حقوقی اداره کل ورزش و جوانان، هیات امنا و جمعی از پیشکسوتان و ورزش دوستان در جلسه‌ای مشترک با عبدالحسین مهروری سرپرست شهرداری گراش دیدار و مسائل و مشکلات خود را طرح کردند. 

در ابتدای جلسه رحمت‌اله مهیایی به عنوان نماینده هیات امنا و پیشکسوت ورزش درخواست‌های خود را مطرح و از شهردار خواست تا در صورت امکان عقب نشینی را مسکوت گذارد و یا کلیه خسارت‌های وارده به ورزشگاه را جبران نماید.

اکبری رئیس پیشین ورزش و جوانان نیز گفت: با یک متر عقب نشینی هم موافق نبوده و نیستیم.

عبدالحسین مهروری، سرپرست شهرداری گراش ضمن خوشامد گویی، خود را بخشی از جامعه ورزش خواند و بر پرداخت کلیه حق و حقوق اداره ورزش و جوانان طبق نظر کارشناسی و برابر قانون تاکید کرد و از آمادگی شهرداری جهت کمک به بهسازی و تجهیز ورزشگاه خبر داد.

مهروری گفت: «در خصوص تعهدات ایجاد شده در مرحله اول عقب‌نشینی، به تمام تعهدات طبق توافق‌نامه پایبند هستیم.»

در پایان این جلسه مقرر شد تا اعلام نظر کارشناس هیج اقدام عملی صورت نپذیرد و پس از آن در جلسه مشترک بین شهرداری ورزش و جوانان و اداره اوقاف مساله پیگیری و توافق گردد. مهروری بار دیگر تاکید کرد: قول می‌دهیم حق ورزش و جوانان ضایع نشود.

8 نظر

  1. تعدادی از قدیمی های ورزش گراش نمونه بارز تفکر خشک لجوج و انعطاف ناپذیر هستند. زمین دومتری پشت سکوهای استادیوم قابلیت هیچ کاربری و استفاده مفید ندارد که اگه داشت در ۴۵ سال اخیر استفاده شده بود و الان هم پر از خاشاک و زباله و یکی دو درخت کنار هست. بذارید خیابان تعریض بشه در عوضش دیوار جدید قشنگی کار میشه و امتیازات دیگری هم بگیرید.

  2. استادیوم دومتر بره عقب اون دومتر میشه جای پارک ماشین اون وقت خطراتش واسه مردم بیشتره .همین خودش خوبه یه مسیر بدون ماشین و عابر پیاده ما که راضی به عقب نشینی نیستیم.

  3. بعنوان یک ورزشکار و یک ورزش‌دوست گراشی میگم نه مهیایی، نه اکبری، نه چترآذر و الباقی هیچگونه نمایندگی از جامعه ورزش گراش ندارند !
    این همه دانش آموخته ورزش و تربیت بدنی مستعد و توانمند با مدارک دکتری و کارشناسی ارشد داریم که این افراد بی‌ربط به ورزش نظر بدهند !؟

  4. گره ای که با دست باز می شه رو چرا با دندون باز می کنید اخه:|
    لیست بازیکن های فوتبالمون که مشخصه یه نظرسنجی کنید ببیند چند نفرشون اصلا این هیات امنا ورزش رو قبول دارن که براشون تعیین تکلیف کنه.
    همه چیز مشخص می شه!
    والا!

  5. یکی نیست بگه شماهایی که خودتون رو قیم ورزش گراش میدونید طبق چه قانونی به خودتون میگید هیات امنا ورزش گراش؟!
    تو رو خدا دست از سر ورزش گراش بردارید
    تو پاهاتون رو از روی گلوی ورزش این شهر بردارید
    بزارید ورزش گراش بعد چند دهه از دست شما نجات پیدا کنه
    بزارید جوانان خوش فکر جای شمای………. بگیرند

    1. سلام دوست غدار و کینه جوی من

      باز هم که با نام من احساسیت نشون دادی بالاخره من نفهمیدم چه چیز ترا به واکنش در مقابل نام بردن از من وا می دارد ، اخه من که نه جمال و کمالی دارم و نه مکنتی که تو را وادار به حسادت نموده اما من به زیرکی و رندی تو حسودیم میشه ، میدوانی چرا ؟

      چون اگر تمام انرا در جهت امور مثبت و انسانی بکار می گرفتی لااقل تا حالا پست وکیل یا وزیری گرفته بودی ! بخصوص ترفند اخیرت که برای رد گم کردن بدان متوصل شدی و با کشاندن پای اقایان محیایی و چتراذر به این بازی حتی اصولی ترین معیار اخلاقی زیر پا گذاشتی و حرمت شکنی کردی هر چند این واژه در قاموس امثال تو محلی از اعراب ندارد و برای رسیدن به امال و ارزوهای نامشروحت حاضری از هر حربه و ترفندی استفاده کنی.

      برادر جان نه من و نه به قول تو اعضای هیات امنا غیر قانونی هیچ علاقه ی به حضور در ان نداریم بلکه اصرار و پا فشاری رییس اداره ورزش و جوانان ما را وادار به حضور در جلسه شهرداری جهت دفاع از منافع ورزش شهر نمود که هضم ان برای تو و کسانی که ایده ترا دنبال می کنند سنگین است که بخواهی با اسامی مستعار جای برای خود در دل ورزش باز کنی .

      برادر جان در جلسه شهرداری نه سفره ی پهن بود و نه متاعی توزیع می کردند که ترا چنین بر اشفته است . فکر کنم با مسماترین نامی که در سه کامنت اخیر بر خود گذاشته اید همان گزینه بی نام است که برازنده فرد جا طلبی چون تو است .
      حال اگر ذره ی همت و غیریت در چنته دارید بفرماید این گوی و این هم میدان استین ها بالا زده و از منافع ورزش دفاع کنید تا نیازی به کمک و مساعدت من و امثال چتراذر و محیایی ها نباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top