بستن

سوگواره عکس عاشورایی گراش به خوان هشتم رسید

هفت‌برکه: عکاسان جوان گراش همانند سال‌های گذشته هنر عکاسی خود را در سوگواره عکس عاشورایی به نمایش گذاشتند.

به گزارش هفت‌برکه آیین آغازین هشتمین سوگواره عکس عاشورایی گراش با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، مسئول دفتر نماینده مجلس در گراش و جمعی از هنرمندان صبح ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شد. 

سوگواره عکس عاشورایی گراش به مدت ۵ شب از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه در نگارخانه فرهنگ، کنار سینما فرهنگ گراش برگزار می‌شود. این نمایشگاه ساعت ۱۸ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان باز است.

مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در آیین آغازین این سوگواره گفت:«۲۳۰ اثر از ۲۵ عکاس به سوگواره امسال ارسال شد که ۳۶ اثر از ۱۳ عکاس به نمایش در آمده است. با توجه به شرایط بهداشتی امسال فضای عکس‌ها تغییر پیدا کرده است و با عکس‌های متفاوتی روبه رو هستیم.»

آیینه‌افروز گفت: «دوست داشتیم که عکاسانی از ارد و فداغ و دیگر توابع شهرستان نیز در نمایشگاه حضور داشته باشند تا گستره این نمایشگاه بیشتر باشد.»

مجید افشار دبیر سوگواره هشتم در مورد ویژه برنامه‌های امسال گفت: «در برنامه امسال هر شب از یکی از عکاسان و عوامل سوگواره در سال‌های پیش تقدیر می‌شود. امیدوارم این حرکت باعث حضور بیشتر عکاسان پیشکسوت و همچنین تشویق جوانان حاضر در نمایشگاه باشد.»

هادی افشار ، ابوالفضل روانبخش، فاطمه ابراهیمی، علی افشار، مسعود فتوحی، فاطمه فتح پور، زینب پورشمسی، فاطمه هرمی، محمد شکوهی، نازنین کشاورز، فروزان دادخدایی، عبدالحمید یوسفی و کوثر حسن زاده، ۱۳ عکاس حاضر در سوگواره‌ی امسال هستند. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. امیدوارم امسال حضور مردم برای حمایت از عکاسان جوان با رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر باشه. چون این حضور مردم باعث انگیزه بهتر و بیشتر بچه های تازه کار میشه.
    خدا قوت همگی
    …..
    فقط تایم بازدید دو ساعت کم نیست؟ چون مردم شاغل و علاقه مند به فرهنگ و هنر، شش تا هشت شب رو سرکار هستن و نمیتونن بیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top