بستن

اهالی کوچه دبیری: ما را به محدوده شهر برگردانید

هفت‌برکه: اهالی کوچه دبیری برای دریافت خدمات شهری و بازگشت به محدوده شهر گراش دست به دامن نماینده شدند.

به گزارش هفت‌برکه کوچه دبیری در جنوب غربی گراش و نزدیکی رودخانه فصلی پئت و باغ موسی قرار دارد. این کوچه تنها قسمتی از این منطقه بود که در طرح هادی شهر گراش در محدوده خدماتی قرار داشت اما سال ۱۳۹۱ با تصویب طرح جامع از محدوده شهری گراش خارج شد. این مساله مشکلاتی زیادی را برای اهالی این کوچه به وجود آورده است.

در حالی که خانه‌های مسکونی در حریم شهر بدون پروانه ساختمانی هستند برخی از منازل کوچه دبیری در سال‌های پیش و زمان طرح هادی از شهرداری گراش پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند. 

اهالی کوچه دبیری ۵ مهرماه ۱۳۹۹ با ارسال طوماری با بیش از ۴۵ امضا خواستار رفع مشکل خود از طریق فرمانداری، استانداری و اداره کل راه و شهرسازی شده‌اند. 

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

3 نظر

  1. از نماینده می خواهم که روستای چک چک با توجه که در ۱۱کیلومتری گراش قرار دارد و به تازگی از نعمت آسفالت برخوردار شده و جاده ان تا گراش آسفالت شده و دارای کوچه های مهندسی هست به شهرک ارتقا دهید .با توجه به اینکه در آینده بسیار نزدیک برای این روستا اب سد سلمان و لوله کشی گاز خواهد شد .می توان نام آن را مثل به شهرک تغییر داد .اگر این روستا به شهرک تبدیل شود با توجه به جاده استاندارد و فضای باز به راحتی افرادی که در آمد کمتری دارند می توانند در انجا ساکن شوند .

  2. هفت شهر عشق را عطار گشت
    ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم
    مثلا گراش شهرستانه با این مشکلات عجیب غریبش؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top