بستن

شماره ۱۱ افسانه به رنگ عزا

یازدهمین شماره افسانه ویژه گراش با گزارش‌هایی از هیات‌های عزاداری گراش منتشر شد.

۲۳ آذرماه یازدهمین شماره افسانه گراش در ۸ صفحه منتشر شد. روی جلد این شماره عکسی از سینه‌زنی روز عاشورا قرار دارد و در دو صفحه داخلی نیز گزارش‌هایی از هیات‌های عزاداری گراش، عزاداری گراشی‌های در قشم، هیات‌های عزاداری روستاهای گراش، حضور کودکان و نوجوانان در عزاداری و آلبوم عکاس‌های عاشورایی منتشر شده است.

دو گزارش خبری در این شماره منتشر شده است. گزارشی از سفر رییس جهاد دانشگاهی و گزارشی از سخنرانی دکتر جعفرپور در نماز جمعه گراش. مصاحبه با باقرزاده معروف‌ترین انبوه‌ساز گراش نیز نکات جالبی دارد. در صفحه شما راحله‌ بهادر با زنانی که بعد از ازدواج به دانشگاه بر می‌گردند انجام داده و فاطمه یوسفی نحوه اجرای طرح پزشک خانواده را بررسی کرده است. از این شماره هواشناسی ماه‌های آینده نیز در صفحه آخر افسانه منتشر می‌شود.

شماره یازدهم افسانه گراش را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید.(+) بایگانی شماره‌های پشین را در گوگل داریو ببنید. (+)

10 نظر

  1. مطالب مفیدتری به غیر از هواشناسی میشه در افسانه گنجاند. از اونجایی که دانشجویان مختلف گراشی در کل کشور تحصیل می کنند بهتر است یک ستون علمی هم به نشریه اضافه بشه و مطالب علمی ارسالی مرتبط با رشته دانشجویان محصل به اسم اونها چاپ بشه.

  2. ازاینکه نشریه خوب وخواندنی افسانه رو جهت دانلود گذاشته اید ممنونم. همه ی صفحات روخواندم ، دراین شماره بخش پرسه روندیدم من دقت نکردم یااینکه دراین شماره ننوشتین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top