هفت‌برکه: در برنامه تمنای وصال با یاد شهید ناصر سعادت، شهید شاخص شهرستان گراش برگزار شد.

تمنای وصال پنجشنبه ۳ مهرماه در زمین چمن مجموعه ورزشی سردار قاسم سلیمانی برگزار شد. پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا علیها السلام شهرستان گراش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان این برنامه را برگزار کردند.

این برنامه با مجری‌گری داوود دهقان و روایتگری حاج مرتضی رستمی آغاز شد. حجت‌السلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش و سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه سپاه گراش سخنرانان این مراسم بودند. ستاری با معرفی شهید ناصر سعادت، شهید شاخص امسال شهرستان گفت: «این شهید بزرگوار رو الگوی خود قرار دهیم.»

گروه سرود راویان آفتاب نیر در بخشی از این برنامه اجرا داشتند. 

در بخش پایانی از تعدادی از ایثارگران دفاع مقدس از جمله حسین مهروری، حاج محمد نیساری، حاج ماندنی پورشمسی، حاج سیف الله مهرابی، علی پناهنده، حسین فولادی و … تقدیر شد.

بر اساس اطلاعات کتاب سیمای وارستگان، شهید ناصر سعادت متولد ۱۵ فروردین ۱۳۳۷ در گراش است. او در سال ۱۳۵۷ که در دوره سربازی بود به فرمان امام خمینی از محل خدمت خود فرار کرد و به جمع انقلابیان در گراش پیوست. شهید سعادت بعد از انقلاب در رشته دبیری ریاضی دانشگاه زاهدان پذیرفته شد و در همان دوره فیلمی از محرومیت‌های آن منطقه تهیه و در گراش پخش کرد. 

با آغاز جنگ تحمیلی ناصر سعادت از بسیج گراش به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی بازی‌دراز در گیلان غرب به شهادت رسید. 

عکس‌های هادی افشار از این مراسم را ببنید:

 

13990705 Tamannaye Vesal 1