بستن

امدادگر باسابقه گراشی، بازنشسته شد

هفت‌برکه: رییس جمعیت هلال‌احمر اوز بعد از ۲۰ سال خدمت در هلال‌احمر بازنشسته شد. 

اصغر شکاری یکی از امدادگرانی بود که از زمان تاسیس حمعیت هلال‌احمر در گراش حضور داشت. او از اسفند ۹۵ رییس جمعیت هلال‌احمر اوز بود و بعد از سه سال و نیم حضور در اوز بازنشسته شد. حمیدرضا رشیدی گل‌روئه  که پیش‌تر رییس هلال احمر اوز، لارستان و مدتی در گراش معاون بود، مجددا جانشین شکاری شد.

شکاری با تشکر از همکاری مردم اوز در طی این مدت گفت: «جا دارد از فرماندار محترم و مجموعه فرمانداری و همکارانم در مجموعه جمعیت شامل امدادگران، نجات‌گران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلا‌احمر تشکر کنم. انجام فعالیت‌های امدادی و نوع‌دوستانه هلال‌احمر بدون همکاری نهادهای مردمی موسسه خیریه سلمان فارسی، موسسه خیریه نواندیشان، گروه اتحاد و توسعه اوز، دفتر اصناف شهرستان اوز که در این مدت کمال همکاری را داشتند، ممکن نبود.»

اصفر شکاری ۵۹ ساله و دارای مدرک کارشناسی امداد و سوانح و عملیات امداد و نجات است. او ده سال در بیمارستان گراش حضور داشت و از ۲۰ سال پیش با تاسیس هلال‌احمر گراش، به این جمعیت منتقل شد.

شکاری در امدادرسانی بسیاری از زلزله‌های سال‌های اخیر شرکت داشت. در زلزله بم ۷ بار به این منطقه زلزله‌زده سفر کرد که شش بار آن در سمت مسئول پشتیبانی و یک بار در پست سرپرست استان فارس در ستاد هفت بم بود.

5 نظر

  1. الان اوز خودش یه شهرستان جداست و درضمن جایگزین کردن رییس هلال احمر یک شهرستان دست گراشی نیست که

  2. احسنت به مردم فرهیخته و فهمیده و انسان اوز که به دور از تعصبات بی جا و کوته فکری پذیرای یک فرد غیر اوزی و به قول بعضیا غیربومی می شوند-به امید روزی که یاد بگیریم انسانیت و وجدان و اخلاق و شایسته بودن ملاک است نه بومی یک شهر بودن

  3. خداقوت خدمت جناب اقای شکاری عزیز
    مرد بی ادعا و زحمت کش که زندگی خودش رو وقف هلال احمر و کمک به دیگران کرد و همیشه در بین امدادگران و نجاتگران استان فارس نامش به نیکی یاد میشه.
    بعد ایشون هلال احمر گراش از رونق افتاد
    امیدوارم هر کجا که هستین سالم و سلامت و تندرست باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top