بستن

فرودی، فرماندار ویژه داراب شد

هفت‌برکه: اصغر فرودی در اولین روز مهرماه ۱۳۹۹ بعد از ۷ سال حضور در گراش، با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه داراب معرفی شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم وزیر کشور خطاب به اصغر فرودی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب می‌شوید.

هفت‌برکه حدود یک ماه پیش از انتصاب فرودی به فرمانداری داراب خبر داده بود. اما همچنان وضعیت فرمانداری گراش مبهم است و تا این ساعت فرماندار یا سرپرست فرمانداری گراش معرفی نشده است.

کار سخت فرودی در داراب

در حالی که کمتر از یک سال به پایان کار دولت دوازدهم باقی مانده است، فرودی کار سختی در داراب پیش ‌رو دارد. علی مظفری، فرماندار پیشین داراب، تنها دو سال از تیرماه ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۹ مسئولیت فرمانداری داراب را بر عهده داشت.

فرمانداری داراب یکی از شش فرمانداری ویژه بین شهرستان استان فارس است که خود را یکی از مدعیان استان شدن در صورت تقسیم استان فارس می‌داند. 

احداث راه‌آهن و بزرگراه‌ها، راه‌اندازی فرودگاه، ارتقای ادارات، ارتقای دانشکده پیراپزشکی به علوم پزشکی و رفع مشکلات در حوزه اشتغال، مهمترین خواسته‌هایی است که در نشست چند روز پیش دارابی‌های مقیم تهران مطرح شد؛ اما در راس این خواسته‌ها، طرح استان دارابگرد قرار دارد. (خبر در فارس‌نیوز)

از مارمه تا داراب

فرودی متولد سال ۱۳۴۹ در مارمه از توابع بخش بنارویه لارستان است. او بعد از ریاست هلال‌احمر اوز، ۷ سال بخشداری اوز و مدتی حضور در بخشداری مرکزی لارستان از ۳۰ آذر ۱۳۹۲ سومین فرماندار گراش شد و ۶ سال و ۹ ماه در این سمت باقی ماند.

دوره هفت‌ساله حضور فرودی در گراش در یک فضای نسبتا آرام گذشت. انتخاب حسین حسین‌زاده از گراش به نمایندگی مجلس و انحلال شورای پنجم شهر گراش مهم‌ترین وقایع سیاسی در طی این مدت بود. 

هفت‌برکه سعی خواهد کرد در آینده با یک مصاحبه تفصیلی، کارنامه‌ی اصغر فرودی در گراش را بررسی کند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top