بستن

تقسیم‌ کار هیات‌های مذهبی گراش برای نذری ظهر عاشورا

هفت‌برکه : با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج گراش، هیات‌های مذهبی نذری ظهر عاشورا را در محلات مختلف شهر به صورت خانه به خانه توزیع می‌کنند.

قرارگاه رزمایش سراسری مواسات و همدلی و کمک های مومنانه شهرستان گراش بلوک‌بندی نواحی مختلف شهر گراش برای توزیع نذری روز عاشورا را اعلام کرد. برای رعایت نکات بهداشتی توزیع نذری در محل هیات‌ها ممنوع است و با همکاری پایگاه‌های بسیج بخشی از نذری به صورت اقلام خشک و بخشی دیگر به صورت توزیع در منازل انجام می‌شود.

مسجد امیرالمومنین علیه‌السلام با همکاری پایگاه‌ های شهید دستغیب و پایگاه عاشورا شهرک‌های شهید دستغیب، ایمان، فرهنگیان و آزادگان در شرق گراش را پوشش می‌دهد.

حسینیه امام حسین علیه السلام با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) محدوده خیابان دارایی تا خیابان شهید مطهری و خیابان دکتر حسابی را پوشش می‌دهد.

هیات‌های حسینیه چهارده معصوم علیهم‌السلام با همکاری پایگاه علی‌ابن ابیطالب در خیابان درمانگاه، ضلع جنوبی محله بیدله و محمد آباد اقدام به توزیع نظری می‌کنند.

در جنوب شرق گراش حسینیه حاج شاجان و مسجد امام رضا(ع) با همکاری پایگاه امام جعفر صادق(ع) محدوده بند شیخ، خیابان شهید محقق، بلوار صیاد شیرازی و ضلع جنوبی خیابان بسیج را پوشش می‌‌دهند.

حسینیه ابوالفضل(ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا با همکاری پایگاه‌‌های امام جعفر صادق(ع)، صاحب‌الزمان(عج) و سیدالشهدا(ع) محدوده بلوار معلم و روباد را پوشش می‌دهد.

مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) و هیات‌های تکیه شهدا با همکاری پایگاه‌ها مقاومت حضرت ولی‌عصر (عج) و باب‌الحوائج ضلع شمالی محله بیدله تا بلوار شهدا و محله پاقلعه را پوشش می‌دهند.

مسجد امام زین العابدین(ع) با همکاری پایگاه‌های مقاومت امام سجاد(ع) و امام حسین (ع) در شهرک شهید بهشتی  نذری توزیع می‌کنند. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top