بستن

دومین ایستگاه آتش‌نشانی گراش افتتاح شد

هفت‌برکه: ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی گراش در کنار شهرداری افتتاح شد.

به گزارش هفت‌برکه، صبح پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹، امام جمعه گراش، فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستان گراش به مناسبت هفته دولت، ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی گراش را در ابتدای خیابان ریحان افتتاح کردند. 

ایستگاه دوم آتش‌نشانی لازم بود

عبدالحسین مهروری، سرپرست شهرداری گراش، در مورد ضرورت این ایستگاه گفت: «برای خدمات سریع‌تر به شهروندان، نیاز به ایستگاه دوم آتش‌نشانی بود. این ایستگاه ظرف ۲۰ روز آماده شد. ۳۶۰ میلیون برای ساختمان و بهسازی دو خودرو آتش‌نشانی هزینه شده است.»

مهروری گفت: «با گسترش شهر، انتظارات از آتش‌نشانی و تنوع خدمات، نیاز به ایستگاه جدید احساس می‌شود. در ایستگاه بیشتر خودروهای کوچک برای ماموریت‌هایی مانند مارگیری یا رهاسازی حضور دارد.»

بخشایش‌پور امام جمعه گراش گفت: «از شهردار محترم و شهردار سابق تشکر می‌کنم که با تمام وجود زحمت کشیدند. هر خدمتی انجام می‌شود خدمات نظام به مردم است. اگر تحریم‌های همه‌جانبه به هر کشوری وارد می‌شد شرایط بدی به وجود می‌آمد ولی این پیشرفت که در ۴۲ سال می‌بینیم از برکات نظام اسلامی است. البته هنوز هم کار برای انجام دادن زیاد است.»

فرماندار: مدیریت شهری موفق بوده است

فرماندار گراش در مراسم افتتاح آتش‌نشانی گفت: «کار آتش‌نشانی با خطر همراه است و با زحماتی که در سال‌های اخیر کشیده شد، شاهد مدیریت نسبتا موفق شهری هستیم؛ هم در دوره چهارم و دوره پنجم کارهای زیربنایی خوبی در شهر انجام شد.»

فرمانداری با اعلام معرفی نماینده استاندار گفتند: «از سوی استانداری، آقای مهرآفرین که سابقه بیست‌وچندساله‌ای در امور اداری دارند، برای کمیسیون ماده ۱۰۰ معرفی شد و از این به بعد در مدیریت شهری مشکل نخواهیم داشت. با یک دست شدن مدیریت شهری و حضور آقای مهروری، روند مناسبی به وجود آمده که ما را به آینده امیدوار می‌کند و برای دهه فجر توقع ما بیشتر است.»

فرماندار گراش درباره توقع خود از شهرداری گفت: «درخواست ما تسریع در الکترونیک شدن شهرداری، رسیدگی به محله‌ها، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی و توجه به بافت ناکارآمد و فرسوده شهری است.»

از دیگر برنامه‌های شهرداری گراش در هفته دولت، نصب المان زکات در بلوار شهدا بود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. سلام
    آقای مهروری
    لطفا به محله بیدله برسید
    اخوی محترم زمانی که شهردار بودند آن محله را برای صد سال آینده آماده کرده اند
    حق مردم بیدله این نیست

  2. درود بر همگان,خصوصا عرض تبریک خدمت جناب مهروری عزیز به دلیل دارا بودن شایستگی برای حضور مجدد در مسئولیت شهرداری گراش و ادامه ی خدمات همیشگی شان به شهر.

    ایرادی در راه اندازی پست سوم اتشنشانی برای شهر گراش نیز نمیبینم و معتقدم هر چه امکانات دفاع مدنی بیشتر,امنیت روانی و مقابله با اتفاقات نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.
    اما سوالی دارم از;
    جناب مهندس فرودی فرماندار محترم شهرستان,
    جناب مهندس نورافکن بخشدار ارد,
    جناب استاد فضلی بخشدار بخش مرکزی و شهر فداغ,
    جناب شهردار شهر ارد,

    آیا با توجه به اتفاقات و آتش سوزی های مکرر از پایان بهار تا تابستان, بهتر نبود(اگر از منظر قانونی امکان جابجایی بودجه وجود داشته است) ایستگاه آتشنشانی فوق را به ارد و فداغ به عنوان قطب کشاورزی و مراتع ارزشمند این مناطق انتقال میدادید?

    اگر منع قانونی وجود دارد, به نظرم ارد و فداغ اولی تر برای استقرار ایستگاه اتش نشانی هستند و شهردار و بخشدار محترم ارد و بخش مرکزی و فرماندار محترم هر چه سریعتر برای این مهم اقدام نمایید چه بسا تا کنون بسیار دیر هم شده است و “باید” هر چه سریعتر این مهم که خواست مردم فهیم و زحمت کش این مناطق خصوصا کشاورزان است,عملی شود.
    با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top