بستن

فراخوان دهمین شب شعر عاشورا گراش منتشر شد

هفت‌برکه: دهمین شب شعر عاشورا در گراش دوازدهم شهریورماه با حضور شاعرانی از گراش و شهرستان‌های همسایه، لار، اوز و خنج برگزار می‌شود. کانون فرهنگی-مذهبی روایت آفتاب گراش با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش این شب شعر را در حیاط حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد کرد. مهلت ارسال آثار به این شب شعر تا دهم شهریور ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است. شاعران می‌بایست آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۹۸۰۳۵۴۴۳ ارسال کنند.

مهدی آینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، درباره‌ی برگزاری این شب شعر می‌گوید: «با توجه به این که هفت سال از برگزاری آخرین شب شعر عاشورا در گراش می‌گذرد، تصمیم به برگزاری این شب شعر با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی گرفتیم. شهرستان گراش هرساله میزبان دو شب شعر مذهبی دیگر هم با عنوان شب شعر پیامبر اعظم(ص) و شب شعر اهل بیت(ع) نیز هست، و مناسب دیدیم که روند برگزاری شب شعر عاشورا نیز ادامه پیدا کند.»

محمد رستم‌پور، دبیر اجرایی شب شعر و عضو هیات مدیره کانون فرهنگی-مذهبی روایت آفتاب گراش، نیز درباره‌ی تمهیدات برگزارکنندگان برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی می‌گوید: «ما در قدم اول، شرکت‌کنندگان را به شهرستان‌های همسایه محدود کردیم. در زمان برگزاری نیز از سطح حیاط بزرگ حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) استفاده می‌کنیم تا فاصله‌گذاری فیزیکی کاملا مناسبی ایجاد کنیم و تمام موارد بهداشتی را رعایت خواهیم کرد. از طریق فضای مجازی نیز برنامه‌ها برای علاقه‌مندانی که امکان حضور ندارند، پخش خواهد شد.»

در برگزاری این شب شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب گراش، کانون بسیج هنرمندان شهرستان گراش، نمایندگی شبکه جوانان رضوی، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و انجمن اهل قلم شهرستان گراش همکاری می‌کنند. دبیرخانه‌ی شب شعر در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش واقع در خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، طبقه زیرین ساختمان جابری قرار دارد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۲۴۴۹۹۷۰ تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top