بستن

کنکور سال کرونا سرانجام برگزار می‌شود

هفت‌برکه: ۳۶۳ داوطلب کنکور سراسری در دو سالن شوری و محبی با رعایت موازین بهداشتی در کنکور شرکت می‌کنند.

بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی برگزاری کنکور در پایان این هفته قطعی شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش آزمون کنکور سراسری ۹۹ به حضور ۳۶۳ داوطلب در چهار روز برگزار می‌شود. 

سالن شوری در بلوار شهدا جنب آموزش و پرورش و سالن دبیرستان محبی در مسکن مهر محل‌های برگزاری آزمون امسال است. تمامی آزمون‌ها در ساعت صبح برگزار می‌شود.

کنکور امسال با آزمون رشته هنر در صبح چهارشنبه شروع می‌شود. ۲۴ دختر و ۴ پسر برای کنکور هنر به سالن شوری می‌روند.

صبح پنج‌شنبه ۳۰ مرداد کنکور ریاضی در دبیرستان محبی و کنکور انسانی در سالن شوری برگزار می‌شود. ۲۵ نفر شامل ۲۳ پسر و دو دختر در کنکور ریاضی و ۸۶ نفر شامل ۵۴ پسر و ۳۲ دختر در کنکور انسانی شرکت می‌کنند.

شلوغ‌ترین روز کنکور صبح جمعه است. کنکور علوم تجربی با حضور ۷۲ پسر در سالن دبیرستان محبی و ۱۱۸ دختر در سالن شوری برگزار می‌شود.

امسال تعداد شرکت‌کنندگان کنکور زبان‌های خارجی افزایش داشته است. ۵۴ دختر و ۳۲ پسر در سالن شوری در آخرین روز کنکور شرکت می‌کنند. 

حضور داوطلبان گرامی از ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۳۰ در محل های آزمون الزامی است و در حوزه‌ها ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد.

در مجموعه ۳۶۳ داوطلب در کنکور  امسال در گراش حضور دارند که برخی از داوطلبان در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی شرکت می‌کنند. ۲۲۳ دختر و ۱۴۰ پسر کنکوری‌های امسال هستند.

مرور تعداد شرکت‌کنندگان نشان می‌دهد که داوطلبان رشته تجربی به تدریج به سمت متعادل‌تر شدن به پیش می‌رود. متقاضیان کنکورهای زبان‌های خارجی و علوم انسانی نیز به آرامی در حال افزایش است. 

رشته هنر در شش سال گذشته داوطلبان کمی داشته است ولی با توجه به حذف رشته ریاضی از دبیرستان‌های دخترانه گراش امسال این رشته دارای کمترین داوطلب در بین گروه‌های آزمایشی است. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top