بستن

بیمارستان گراش به روال عادی بازگشت

هفت‌برکه: برخی از خدمات بیمارستان گراش به دلیل موج دوم کرونا تعلیق شده بود دوباره فعال شد و انجام جراحی‌های غیر اورژانسی آغاز شده است.

دکتر سیدجواد محقق معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش در گفتگو با روابط عمومی دانشکده، با قدردانی از همکاری مردم  به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و حمایت از کادر درمان و تاکید بر ادامه رعایت این پروتکل‌ها گفت: با توجه به کاهش تعداد مبتلایان و بستری‌های این بیماری و فروکش کردن شیوع کرونا در گراش، تمامی اعمال جراحی در بیمارستان گراش دوباره همانند قبل آغاز شده است و انجام آنژیوگرافی قلبی نیز به زودی شروع می شود.

 معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش گفت: نگرانی ما آسیب دیدن مردم از بیماری‌های غیر کرونایی است، زیرا بیماری، فقط کرونا نیست و مردم باید مواظب عوارض و عواقب سایر بیماریها از جمله بیماری‌های قلبی، داخلی و جراحی نیز باشند.

 دکتر محقق با اشاره به مشکلاتی که برای برخی همشهریان در زمان شیوع بالای کرونا در گراش بوجود آمده بود اظهار داشت:  ما بیمار قلبی داشتیم که به دلیل نگرانی از کرونا دیر به بیمارستان مراجعه و متاسفانه آسیب جبران ناپذیری دیده بود و یا بیمار آپاندیس نیز داشتیم که به دلیل ترس از کرونا و مراجعه دیر هنگام به بیمارستان، پزشکان ما نتوانستند کاری برای درمان او انجام دهند.

وی افزود: از همه شهروندان خواهشمندیم نسبت به همه بیماری‌ها حساس باشند و برای درمان خود به بیمارستان مراجعه کنند، و همکاران ما در تمام مدت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند، و این نکته را باید مجدداً یادآور شوم که بیماری، فقط بیماری کرونا نیست و به باید نسبت به دیگر بیماری ها نیز حساس و برای درمان آن اقدام شود.

 معاون درمان دانشکده تصریح کرد: البته نباید این کاهش بیماری در حال حاضر ما را غافلگیر کند و همچنان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید حفظ شود.

 دکتر محقق در پایان با اشاره به نزدیک شدن ماه عزای سیدالشهدا (ع) گفت: در ماه محرم با توجه به برگزاری عزاداری با رعایت کامل توصیه های ستاد ملی و شهرستانی کرونا، خیرین عزیز می توانند در راستای رعایت استفاده مداوم مردم از ماسک، “نذر ماسک” را انجام دهند.

 اعمال جراحی غیر اورژانسی و آنژیوگرافی قلبی از مدتی قبل به دلیل شیوع بالای بیماری کرونا در گراش به حالت تعلیق در آمده بود.

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top