بستن

قربانیان کرونا در گراش به ۱۰ نفر رسید

هفت‌برکه: بعد از حدود یک هفته آرامش نسبی، با مرگ یک بیمار، تعداد قربانیان گراشی کرونا به ده نفر رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، امروز ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ با مرگ یک بیمار گراشی، تعداد قربانیان گراشی کرونا به ۱۰ نفر رسید. آقای ۶۳ ساله گراشی، دارای بیماری زمینه‌ای که در بخش تنفس بیمارستان گراش بستری و وصل به دستگاه تنفس بود، جان خود را از دست داد.

دانشکده علوم پزشکی گراش اعلام کرد از مردم تقاضا داریم تحت هیچ شرایطی بدون ماسک از منزل خارج نشوند، تجمعات را لغو و فاصله با تمامی افراد را رعایت کنند.

تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های منطقه به نسبت تیرماه کاهش داشته است، اما همچنان روزانه گزارش‌های مرگ منتشر می‌شود و وضعیت هر چهار شهرستان بر اساس اعلام رسمی، قرمز است.

در یک هفته گذشته، ۷ بیمار جان خود را دست داده‌اند. در لارستان بعد از موج شدید تیرماه، هفته گذشته تنها دو بیمار مرد ۹۴ و خانم ۶۸ ساله فوت کردند. در اوز و خنج نیز متوفیان دو نفر بودند. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. الحمدلله با تشکیل پویش مردمی جهت جلو گیری از کرونا در فداغ که به همت جوانان و فرهنگیان خصوصا محمد قادری و دیگر جوانان عزیز ثورت پذیرفت و کمک های خیرین عزیز و همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اهالی ، بیش از ماه میباشد که موارد ابتلا به کرونا در فداغ نبوده و ان شالله شاید ادامه این روند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top