بستن

جوانان هلال‌احمر به لیگ برتر فوتبال کشور رسیدند

هفت‌برکه: جوانان هلال‌احمر اولین تیم از جنوب فارس است به سطح اول لیگ‌های ملی فوتبال راه یافت

به گزارش هفت‌برکه با تصویب هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال شش تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، به لیگ برتر راه یافتند. هلال‌احمر گراش بعد از سه سال حضور در لیگ دسته اول موفق شد به سطح اول فوتبال جوانان گراش راه پیدا کرد.

 بر اساس مصوبه سازمان لیگ، مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ به دلیل شیوع کرونا مختومه اعلام شد و مسابقات سال آینده لیگ برتر فوتبال جوانان با حضور ۱۶ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد.

 قاسم فرسوده مدیرعامل باشگاه هلال‌احمر گراش گفت: «صعود ما به لیگ برتر پله به پله و بعد از حداقل شش سال تلاش مداوم بوده است. بعد از دو دوره قهرمانی در لیگ برتر استان، دو بار تلاش در زیر گروه و سه بار حضور در لیگ دسته اول، سرانجام آرزوی جوانان تیم با تلاش‌شان محقق شد و به لیگ برتر صعود کردیم.»

فرسوده صعود این تیم را با شایستگی دانست و گفت: «ما سال گذشته بعد از سه مرحله در مرحله نهایی از صعود باز ماندیم و امسال هم در مرحله گروهی و مرحله دوم با اقتدار و صدرنشینی صعود کردیم. در مرحله قبل ما با تیم‌های قدری مثل صنعت نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز و شهرخودرو مشهد هم گروه بودیم و مقتدرانه صعود کردیم. حتی اگر بازی‌های لغو نمی‌شد نیز این شایستگی در بچه‌ها وجود داشت که امسال سد صعود را بشکنیم. برای ما سلامتی بازیکنان اولویت دارذ و خوشحال هستیم که هیات رییسه تصمیم عاقلانه‌ای گرفت.»

مدیر عامل باشگاه هلال‌احمر در مورد مشکلات حضور در لیگ برتر گفت: «واقعیت را باید بپذیریم که ما از یک شهرستان کوچک به جمع غول‌های فوتبال کشور می‌رویم و با توجه به توان خودمان و شهرستان برنامه‌ریزی خواهیم کرد. تا اینجا هم با امکانات محدود با همت بیش از توان بچه‌های تیم و همکاری همه مسئولین و مردم تیم را بالا کشیده‌ایم.»

فرسوده خواهان حمایت بیشتر از تیم جوانان هلال‌احمر شد: «شرایط در لیگ برتر ملی متفاوت‌تر از لیگ‌های پایین‌تر است. به خاطر همین نیاز به همکاری همه مسئولین داریم. مهندس حسین‌زاده در صحبت‌های خود به برند شدن چند رشته ورزشی در شهرستان اشاره کردند و این فرصت مناسبی است. این موضوع هم در حیطه اوقات فراغت قرار دارد و هم می‌تواند به معرفی شهر در سطح ملی کمک کند، امام جمعه، فرماندار و ادارات مرتبط هم همیشه کمک کرده‌اند و این کمک‌ها باید تشدید شود. اتکا تیم ما به دوستان خیرین بوده است که امیدوارم باز هم پشت تیم ما باشند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top