بستن

جاده قدیم تنگ آب آسفالت می‌شود

هفت برکه – گریشنا: جاده قدیم تنگ آب به همت خیرین و باغداران منطقه بهسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، جاده قدیم تنگ آب به طول ۱۸۰۰ متر و عرض ۵ متر به همت خیرین و باغداران اطراف بهسازی و آسفالت می‌شود. عملیات آسفالت تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و جاده قابل بهره‌برداری برای همشهریان خواهد بود. دسترسی به این جاده از خیابان درمانگاه خواهد بود و از منطقه موسوم به محمدآباد تا نزدیکی تنگ آب جاده بهسازی و آسفالت شده است.

۸۰ درصد مبلغ این پروژه را فرزندان مرحوم قدرت عالی‌زاده یکی از باغداران منطقه برای شادی روح پدرشان تقبل کرده‌اند.

سیروس عالی‌زاده، فرزند مرحوم قدرت عالی‌زاده، با اشاره به زمان شروع این پروژه گفت: «از مدت‌ها قبل در فکر بهسازی و آسفالت این جاده بودیم و می‌خواستیم کار خیری برای شادی روح پدرمان انجام دهیم ولی تصمیم داشتیم که این کار را با کمک باغداران دیگر انجام دهیم که متاسفانه زیاد استقبال و همکاری نشد. در نهایت ابتدای خردادماه امسال این پروژه را شروع کردیم که ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشت و ۸۰ درصد آن را من و دو برادر دیگرم و ۲۰ درصد دیگر را باغداران منطقه متقبل شدند. هدف ما علاوه بر کار خیر، آباد شدن منطقه تنگ آب بود که در آینده هم پیگیر یک پارک جنگلی کوچک برای تفریحگاه مردم گراش در همان نزدیکی خواهیم بود. »

عالی‌زاده در پایان افزود: ‌«این جاده به طول ۱۸۰۰ متر و عرض ۵ متر بهسازی و آسفالت می‌شود، عملیات قیرپاشی امروز هفتم تیرماه شروع شده است که امیدواریم تا دو هفته آینده آسفالت جاده هم تمام شود و مردم بتواند هرچه سریعتر از این جاده استفاده کنند.»

دسترسی قدیم به تنگ آب از انتهای خیابان درمانگاه به سمت تنگ آب بود. در سال‌های اخیر جاده آسفالت دیگری که از جاده چک‌چک و کنار چاه گلابی به سمت تنگ‌آب می‌رفت بیشتر مورد استفاده بوده است. با بهسازی این جاده بخشی از عبور و مرور به تنگ‌آب به جاده قدیمی منتقل خواهد شد. 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

5 نظر

  1. ممنون از این حرکت خوب ولی کاش خیابان ها اصلاح و روکش میشد و کوچه هایی که خانه های میلیاردی دارند ولی آسفالت نیستند هم فکری به حالشون میشد.

  2. باعرض سلام و درود…کارشون عالیه دستشون درد نکنه،
    خواهشی دارم از تمامی دست اند در کاران ک ب محله ما پاقعله، کوچه شهید رحمانیان بالاتر از دبیرستان اسعدی هم یه سَری بزنید، تمامی اهل این منطقه از فقیرای شهریم دستمون بسته است نمیتونیم خودمون کمک مالی کنیم،فقط تمنا و خواهشی دارم ک شما ها ک دستتون بازِ ب ما هم سر بزنید، کوچه و محله های مارا هم آبادی ببخشید.
    با سپاس.

  3. هرگز اسفالت برای طبیعت خوب نبوده هرجای که اسفالت شده تخریب طبیعت رها شدن زباله نابودی بوته سرعت گرفته .
    منطقه جنگل کاری تنگ اب نیازی به اسفالت نداره همین جاده سنگ لاخی خودش بهترینه متاسفانه همه برای اسفالت تا نزدیکی باغ خودشون از اسم کمک به طبیعت استفاده میکنند . جهاد کشاورزی هم اگر یکی بگه میخوام کوه رو اسفالت کنم حاظر هستش مجوز نابودی کل کوه رو هم بده

  4. دستشون درد نکنه خانواده اقای عالیزاده انشالله خدا خیرتون بدن و روح پدرمرحومتون شاد بشه
    درجواب اقای محترم احمد که فرمودن کوچه هایی که خونه های میلیاردی دارن بگو یه نیم میلیاردیشو خرج کوچشون بکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top