بستن

زور آبشار اندیشه‌ای‌ها بیشتر بود

در مسابقات پرس سینه یادواره مرحوم حسین‌شیری تیم آبشار اندیشه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای آبشاراندیشه ، مسابقات پرس سینه یادواره مرحوم حسین شوری  در روز جمعه ۱۰ آذرماه با حضور با حضور بیش از ۱۱۰ ورزشکار  , ۹ باشگاه از شهرهای شیراز ، جهرم ، اوز و گراش به میزبانی باشگاه پرورش اندام آبشاراندیشه در سالن شهرقصه گراش برگزار شد. این مسابقات در سه رده بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان و به صورت تیمی برگزار شد. در پایان در رده بزرگسالان تیم‌های پویای شیراز، آبشاراندیشه گراش و رکورد شیراز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند. در رده سنی جوانان نیز تیم آبشاراندیشه گراش مقام اول و تیم‌های دانشور گراش و پویای شیراز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده نوجوانان به ترتیب تیم آبشاراندیشه گراش مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم دانشور گراش به مقام دوم رسید و تیم هلال احمر گراش نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی بزرگسالان مهدی ده‌بزرگی از تیم پویای شیراز، در رده جوانان محمدرضا آذرمینا از گراش و در رده نوجوانان صالح دل‌بسته از جهرم به عنوان قهرمان قهرمانان در رده های مختلف معرفی شدند. محمدرضا آذرمینا در این رقابت‌ها موفق شد  وزنه ۲۲۷ و نیم کیلوگرمی که به ۲۲ و نیم کیلوگرم بیش از رکورد کشوری در وزن ۷۴ کیلوگرم است را بالای سر برد.

در آیین پایانی مسابقات که با حضور تعدادی از پیشکسوتان و ورزش دوستان گراش برگزار گردید به نفرات و تیم های برتر با اهدا لوح ، مدال و جایزه تقدیر به عمل آمد. خاطرنشان می سازد این مسابقات با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گراش و به همت باشگاه پرورش اندام آبشاراندیشه برگزار گردید.

عکس‌های مجتبی سراجی از این رویداد ورزشی را ببنید:

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top