بستن

تیم همکاران نماینده مجلس معرفی شد

هفت‌برکه – گریشنا: در آغاز به کار مجلس یازدهم، حسین‌ حسین‌زاده در پیامی تیم همکاران و مسئولان دفتر خود را در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و تهران معرفی کرد. 

تیم حسین‌زاده ترکیبی از افراد باتجربه و جوانان است. سید عباس جهانبانی و علی عباسی را می‌توان از باسابقه‌هایی دانست که به دعوت حسین‌زاده مسئولیت دفتر او در گراش و خنج را برعهده گرفته‌اند. در کنار آنها فرزاد رجاییان با ۱۸ سال سن جوان‌ترین عضو این گروه است که مسئولیت سنگین روابط عمومی دفاتر نماینده را بر عهده دارد.

با توجه به ترکیب جمعیتی شهرستان خنج در این شهرستان، دو مسئول دفتر جداگانه برای اهل سنت و شیعیان معرفی شده است. 

بر اساس اعلام روابط عمومی دفتر نماینده جنوب فارس، طی حکمی از سوی حسین حسین‌زاده، نماینده‌ی مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دفاتر حوزه‌‌ی انتخابیه معرفی و منصوب شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

◻️نظر به مسئولیت‌ خطیر و نقش موثر و حساس دفاتر نماینده‌ی مجلس در حوزه‌ی انتخابیه و با توجه به سوابق کاری، مهارتی و اعتقادی، جناب آقایان مصیب علیشیر به عنوان مسئول دفتر شهرستان لارستان، جناب آقای علی عباسی و جناب آقای عدنان مجیدی به عنوان مسئولان دفتر شهرستان خنج، جناب آقای سید عباس جهانبانی به عنوان مسئول دفتر شهرستان گراش، جناب آقای فرزاد شریفی به عنوان مسئول دفتر شهرستان اوز و جناب آقای ابوالحسن محمودی به عنوان مسئول دفتر تهران به مدت یک سال منصوب می‌گردند.

◻️اهم وظایف مسئولین دفاتر به شرح زیر است:

➖ ۱) ایجاد کارگروه‌هایی در حوزه‌های بانوان، اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و صنعتی، علمی پژوهشی، بهداشت و درمان، ورزش و طرح‌های نو و دانش‌بنیان، متشکل از جوانان و باتجربه‌ها، بازاریان و مشاغل آزاد، بانوان، نخبگان و بهره‌بردن از نیروهای فعال در بخش‌ها، شهرها و روستاها به عنوان بازوهای مشورتی دفاتر نمایندگی در هر شهرستان.

➖۲) تعامل و همکاری با مسئولین دولتی، روسای ادارات و ارگان‌ها در جهت پیشبرد و رشد مناطق حوزه‌های انتخابیه.

➖۳) سرکشی مداوم به بخش‌ها و روستاهای زیرمجموعه‌ی هر شهرستان و توجه، تلاش و پیگیری در جهت رفع مشکلات مردم.

➖ ۴) پیگیری و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران و استفاده از ظرفیت خیرین جهت ایجاد بستر تولید در راستای اشتغال و محرومیت زدایی.

📌 امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای اجرای منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

◻️حسین حسین‌زاده
◼️نماینده‌ی مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی
دوازدهم خرداد ١٣٩٩

💠 دفتر شهرستان لارستان: مصیب علیشیر
📞۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۱
📌 آدرس دفتر متعاقباً اعلام می گردد

💠 دفتر شهرستان خنج: علی عباسی – عدنان مجیدی
📞 ۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۲
📌 خنج، میدان بسیج، ساختمان ناصرخسرو، طبقه اول

💠 دفتر شهرستان اوز: فرزاد شریفی
📞 ۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۳
☎️ ۵۲۵۱۶۵۸۳
📌 اوز، ابتدای خیابان طلایی، جنب بانک کشاورزی، ساختمان رحیمی‌زاد، طبقه دوم، واحد دو

💠 دفتر شهرستان گراش: سید عباس جهانبانی
📞 ۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۴
☎️ ۵۲۴۴۲۳۸۰
📌 گراش، بلوار خلیج فارس، ساختمان آل‌فرج، طبقه اول، واحد دو

💠 دفتر تهران: ابوالحسن محمودی
📞 ۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۵
📌 تهران، میدان بهارستان، مجلس شورای اسلامی

💠 روابط عمومی دفاتر نماینده: فرزاد رجاییان
📞 ۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۸
🆔 instagram.com/hhosseinzadeh_ir

6 نظر

  1. انتخاب عجیب و بسیار بدی در خنج انجام شده.
    عملا با دست نماینده داریم برای منطقه مشکل می‌تراشیم.
    ای کاش حرف رهبری که فرمود : وحدت شیعه و سنی در منطقه مثال زدنی است رو گوش میدادند نماینده محترم و سپس اقدام می‌نمودند.
    مردم عزیز خنج می‌دونن که این یک اشتباه سهوی و ناشی از عدم تجربه است و اگرنه نماینده محترم کاملا اهل اتحاد و همدلی است.

  2. یک مورد جالبی که سایت گریشنا به تازگی راه انداخته استفاده از عنوان ‘نماینده جنوب فارس’جهت اقای حسین زاده است.مگر ایشان نماینده شهرستانهای لامرد،مهر،دارب، زرین دشت و قیروکارزین هم هستند که از این عنوان برای ایشان استفاده میشود؟؟؟؟

  3. مسلما در شهرستان خنج انتخاب نماینده بر اساس همفکری و همیاری و روابط خود نماینده محترم مجلس با این افراد بوده و مساله دیگری در میان نبوده است ولیکن اگر مردم شریف شهرستان خنج بخواهند خواسته های دیگری داشته باشند ! قبل انتخابات و با دادن یاری و مساعده و رای !! حالا به هر کاندیدایی که مطلوب خود ایشان است زمینه های بیشتر و قاطع تری نسبت به بیان و پیگیری خواسته های خویش فراهم سازند که هر کاندیدای وکالت مجلسی خود را ملزم به انجام وعده های خود نسبت به آرای کسب شده در هر حوزه انتخابی بداند و انتخاب خویش را منوط به حمایت و کسب آرا در هر منطقه نسبت به رقبای خویش سنجیده و آن را امتیازی برای کسب آرای ماخوذه نسبت به دیگر رقبای انتخاباتی تلقی کند که البته این مربوط به فقط شهرستان خنج نیست بلکه گراش و اوز و دیگران هم باید چنین اندیشه ای در آینده داشته باشند که نمایندگان انتخابی هر دوره از مجلس کار و فعالیتشان و منفعت اندیشیان فقط به حوزه شهرستان خویش محدود نشود و ثمره آن بین همه حوزه ها تقسیم و به عدالت رفتار شود انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top