بستن

شامحمدی در راس برنامه‌ریزی جشن‌های مردمی میلاد امام رضا(ع) در فارس

هفت‌برکه – گریشنا: محمدعلی شامحمدی از سوی دبیر جشن‌های مردمی رضوی استان فارس به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریز این جشن‌ها در استان فارس منصوب شد.

به گزارش گریشنا در نشست استانی روز جمعه نهم خرداد ماه در شیراز برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در استان فارس و شرح وظایف اعضای شورای شبکه امام رضا بررسی شد.

در این جلسه طی حکمی از سوی حجت الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز و دبیر سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان فارس، محمد علی شامحمدی مدیر کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب گراش را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری شبکه امام رضا علیه السلام در استان فارس منصوب شد. 

این نشست به دلیل سفر حاج آقا انجوی نژاد به تهران با حضور محمد مهدی شعله معاون فرهنگی و مسلم رفیعی مدیر اجرایی شبکه جوانان امام رضا(ع) فارس برگزار شد.

عسکرنژاد در مورد اهداف تشکیل شورای سیاستگذاری استان فارس گفت: «با توجه به رشد تشکل‌های فرهنگی و رضوی در استان فارس، برای هماهنگی و همسان‌سازی طرح‌ها شورای سیاست‌گذاری تشکیل شده است. طرح‌های پیش‌نهادی از شهرستان‌ها در شورای مطرح شده و با هماهنگی در کل استان اجرا خواهد شد. در کنار طرج‌های که از بالا و آستان قدس رضوی ارسال می‌شود این شورا کمک می‌کند که طرج‌ها از پایین به بالا نیز ارائه شود.»

شورای سیاستگذاری جشن‌های زیر سایه خورشید با هدف برنامه ریزی بلند مدت تشکل‌های میزبان جشن‌های مردمی سطح استان فارس ، ایجاد شبکه اجتماعی و ارتباطی جوانان آستان قدس رضوی در سطح استان و برون استانی و  نیز آشنایی با ظرفیت‌ها و افراد زیر مجموعه استان فارس و ایجاد تعامل بین آنها  تشکیل شده است.

شامحمدی در مورد جشن‌های مردمی میلاد امام رضا(ع) گفت: «ما در گراش تجربه خوبی از برگزاری این جشن‌ها به شکل ویژه داشتیم و امیدواریم بتوانیم الگوی گراش را در سطح استان فارس گسترش دهیم و با دوستداران امام رضا(ع) در کل استان تبادل تجربه داشته باشیم.»

کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب، جشن مردمی دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در گراش را قالب همایش‌های هشتمین آفتاب برگزار می‌کند. تاکنون پنج دوره از همایش هشتمین آفتاب برگزار شده است.

1 نظر

  1. با تقدیر و تشکر فراوان از فعالیتهای فرهنگی جناب آقای محمد علی شامحمدی دوست و استاد ارجمندم امیدوارم خداوند به ایشان سلامتی و پیروزی و بهروزی در زندگانی و اجر اخروی شایسته از طرف معصومین علیهما السلام خصوصا امام رئوفمان علی ابن موس الرضا علیه السلام به ایشان عنایت فرمایند انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top