بستن

دادستان گراش: ادارات دولتی برای پیگشیری از آتش‌سوزی اقدام کنند

هفت‌برکه – گریشنا: با افزایش تعداد آتش‌سوزی مراتع و مزارع در شهرستان گراش، دادستان نیز وارد عمل شد.

به گزارش گریشنا حجت‌الاسلام و المسلمین سعادت‌پور دادستان گراش در دستوری به ادارات منابع طبیعی و جهادکشاورزی از آنان خواست تمام توان و نیروی خود را برای پیشگیری از آتش‌سوزی‌ها بسیج کنند و در صورت وقوع آتش‌سوزی نیز در اطفای حریق سرعت عمل به خرج دهند.

دادستان گراش با اشاره به قریب الوقوع بود این گونه حوادث گفت: لازم است آموزش‌های لازم به روستاییان و عشایر محترم داده شود تا بتوان این مقطع حساس را با کمترین آسیب به انفال عمومی و اموال خصوصی به پایان رساند.

دادستان گراش گفت: امسال سال خوبی از نظر بارندگی داشتیم و ادارات مرتبط وظیفه دارند که از این نعمت خدادادی مراقبت کنند. در این مورد دستگاه قضایی نیز با جدیت اقدامات انجام شده را رصد می‌کند و در صورت سستی و کم‌کاری هر فرد یا گروهی برخورد قضایی متناسب انجام خواهد شد.

سعادت‌پور ضمن هشدار به افرادی که اقدام به آتش‌زدن باقی‌مانده محصول در مزارع می‌کنند گفت: در صورت گسترش آتش‌سوزی مزارع به مزارع همجوار ضمن دریافت خسارات به وجود آمده به صورت قانونی با این افراد برخورد می‌شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. شاید‌بگین‌این‌کامنت‌به‌این‌خبر
    ربطی‌نداره‌ولی‌چاره‌ای‌نیست‌باید
    بگم.لطفا‌مسوولین‌ستاد‌کرونا
    دقت‌و‌مراقبت‌جدی‌‌برای‌ورودیهای
    شهر‌داشته‌باشن‌کسانی‌که‌به‌مشهد
    سفر‌کردندودوباره‌برگشتندبه‌گراش‌و
    یا‌برمیگردند‌به‌گراش،چون‌مشهد
    وضعیت‌قرمزه‌.چرا‌ما‌که‌رعایت
    میکنیم‌و‌جایی‌نرفتیم‌بایدبه‌خاطر
    بی‌خیالی‌اونا‌‌عذاب‌بکشیم و
    و‌اعصابمون‌خورد‌بشه‌و‌ناقلای‌بی‌علامت،
    بیخیال‌بگردن‌و‌انتقال‌بدن!!!

  2. اتفاقا درسته ولی مثل این که کلا دانشکده علوم پزشکی گراش بی خیال شده و دیگه جلسه ستادکرونا هم برگزارنمیشه نمیدونم مسولین ستادکرونا دانشکده دیگه چرااطلاعیه نمیدن آیا بین مسولیین دانشکده و امام جمعه وفرماندارومسولیین شهراختلافی است ما که نمیدونیم جواب چراهها شما اگه میدونین بگین لطفا چون دیگه سخت گیریها هم نمیکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top