بستن

جهانبانی مسئول دفتر حسین‌زاده در گراش شد

هفت‌برکه – گریشنا: سید عباس جهانبانی از سوی حسین حسین‌زاده به عنوان مسئول دفتر نماینده در شهرستان گراش منصوب شد.

در حالی که یک هفته دیگر مجلس یازدهم رسما کار خود را آغاز می‌کند، حسین حسین‌زاده، نماینده جنوب فارس، نخستین مسئول دفتر نماینده را معرفی کرد. نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز در هر کدام از شهرستان‌ها و در تهران یک مسئول دفتر خواهد داشت. 

جهانبانی جمعه ۲۶ اردیبهشت در یک مراسم غیر رسمی در دفتر نماینده منتخب با حضور فرماندار، امام جمعه، رییس سپاه و تعدادی از معتمدین به عنوان مسئول دفتر نماینده برای یک سال آینده معرفی شد و این هفته به نمایندگی از حسین‌زاده در جلسات اداری شهرستان حضور داشت.

جهانبانی ۶۴ساله در حال حاضر رییس ستاد نماز جمعه گراش و مسئول صندوق قرض‌الحسنه حوزه علمیه است. او از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم بود که صلاحیت‌اش به دلیل عدم استعفا از ریاست ستاد نماز جمعه تایید نشد. 

او به عنوان یکی از معتمدین گراش شناخته می‌شود. ریاست آموزش و پرورش گراش، ریاست دوره اول شورای شهر گراش و عضویت در شورای حل اختلاف از دیگر سوابق سید عباس جهانبانی است. 

 

تکمیل خبر: علیشیر مسئول دفتر نماینده در لارستان شد

یکشنبه ۴ خرداد میلاد لارستان از انتصاب مصیب علیشیر در لار خبر داد. 

به گزارش میلاد لارستان همزمان با  آغاز به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز، در حال تعیین مسئول دفاتر ارتباط مردمی خود در حوزه انتخابیه می باشد. بر همین اساس حسین زاده منتخب مردم در مصاحبه با میلاد لارستان از انتخاب مصیب علیشیر به عنوان مسئول دفتر خود در حوزه لارستان خبر داد.

مصیب علیشیر یکی از ۱۲ نامزد نهایی انتخابات اسفند ۹۸ بود. او با کسب ۱۹۵۰ رای نفر هفتم انتخاب شد. علیشیر متولد تیرماه سال ۱۳۶۶ در شهر لار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران می باشد. در کارنامه شغلی وی کارشناس بخش پژوهش شرکت ملی نفت، مدیر مرکز بالادستی نفت در جهاد دانشگاهی تربیت مدرس، دبیر اجرایی انجمن مهندسی نفت و همچنین موسس و مدیر عامل شرکت دانش بنیان پترو اهورا دیده می‌شود.

17 نظر

  1. آقای سید عباس جهانبانی با این همه مشاغلی که دارد واقعا انتخاب درستی برای دفتر نماینده بوده و ضمنا اینقدر هم فکر کنم اقای جهانبانی با سوابق خوبی که دارد این پست برایش خیلی کم است و باید از بچه های جوانتر استفاده می‌کردند چرا که دفتر نماینده در شهرستان بیشتر مراجعین کارهای شخصی و مشکلات شخصی دارند که فکر نکنم کاری از دست ایشان بربیاد و با این سن وسال باید پیام‌های نماینده را به این شهرستان و آن شهرستان و روستاها ببرد آیا از عهده ایشان بر میاد همراهی نماینده برای دیدار از حوزه های انتخاباتی و… من بنظرم گزینه ای خوبی برای این مسول دفتر نیست و باید سمت و پست بالاتری به ایشان می‌دادند و از یک جوان استفاده شود بازدهی اش بیشتر است انشاءالله که هم نماینده جوان منتخب مردم منطقه و هم آقای جهانبانی موفق باشند

  2. سلام…با احترام به آقای جهانبانی کاش یک فرد جوان و پر انرژی این مسولیت داشت….آقای جهانبانی کلی مسولیت داشته‌و حال موقع بازنشستگی و دادن مشاوره بیشتر کارایی داره..‌‌

  3. چرا در تهیه خبر اسمی از دیگر معتمدین(!) برده نشده!؟
    آیا صحت داره که اکبر باقرزاده، حاج کریم جعفری و فرسوده هم حضور داشتند!؟
    چرا غیررسمی، مگر قرار بوده کار مخفیانه ای انجام بشه!؟ به این صورت معرفی کردن آدم رو به این فکر میندازه که این آقایون جهانبانی رو به مهندس حسین زاده معرفی (شما بخوانید تحمیل) کردند.

  4. باسلام خدمت دوستان عزیز
    انشالله با انتخاب شدن اقای حسین زاده به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی بتونن واسه بخش شدن فداغ کاری انجام بدن

  5. سالی که نکوست ازبهارش پیداست شعار جوانگرایی کجا رفت مگر اقای جهانبانی بچه است که برای کاری مجبورش کنند و یا تحمیلی بپذیره درسته اقای باقرزاده در جلسه حضور داشته است ولی بعید میدانم ایشان اقای جهانبانی را بر آقای حسین زاده تحمیل کرده باشد اگر اینکار شده که انشاءالله نشده برای ابتدای کار نماینده مصیبت است و اامیدوارم در کارهای دیگه ازنیروهای جوان استفاده کنند

  6. آیا زمان کنار رفتن نسل اولی ها فرا نرسیده است؟!!

    با احترام به دکتر حسین زاده و استاد و سید بزرگوار جهانبانی عزیز:

    آرمان‌خواهی و دوری از محافظه‌کاری از ویژگی‌های ذاتی جوانان است و افزایش سن به‌طور طبیعی احتمال گرایش به سمت محافظه‌کاری را در انسان‌ها افزایش می‌دهد. این مطلب به‌معنای ارتباط مستقیم «سن» با «محافظه‌کاری» نیست، همچنانی که نمونه‌های متعددی از سالخوردگان و پابه‌سن گذشتگان را می‌توان فهرست کرد که اگر از بسیاری از جوانان آرمان‌خواه‌تر و انقلابی‌تر نباشند، کمتر نیستند، اما یک مسئله، دست‌کم به تجربه بدیهی است و آن اینکه به طور معمول معدل آرمان‌خواهی در جوانان بیشتر از سالخوردگان است

  7. هر پستی اقتضائاتی دارد که باید مجموع ان در نظر گرفته شود.مانند:مقبولیت،اخلاق،توانمندی،روابط عمومی بالا،انرژی،همت و پیگیری و…
    اقای جهانبانی از مقبولیت کافی برخوردار هستند ولی با سن ۶۶ سال گزینه مناسبی برای مسئول دفتر نماینده مجلس شدن نیستند.ایشان چطور در این سن می خواهند پاسخگوی خیل عظیم تماس ها و نیازهای مردم باشند؟
    واقعا در گراش قطع الرجال است که یک میانسال با تجربه و دارای انرژی جوانی مسئول دفتر نشود؟

    جناب حسین زاده به شما رای دادیم که به مجلس راه یابید و در شروع کار برایتان ارزوی موفقیت داریم، ولی بدانید با هر انتخاب اشتباه شما باید به جوانان گراش پاسخگو باشید.
    جناب حسین زاده با فرمول همه را راضی نگه داشتن نمی توانید برای منطقه نماینده ی قوی ای باشید ،چون هیچوقت نمی توانید همه را راضی نگه دارید.
    بجای تامین خواسته های اطرافیانی که برای رای اوردی شما کمک کرده اند بهتر است به انتخاب نیروهای اصلح و جوان بیشتر فکر کنید.

    اولین انتخابتان بدجور توی ذوق جوانان زد جناب نماینده.

  8. جناب نماینده اگه از حالا میخایی از آن این کارا با لابی کاری بهت تحمیل بشه…گفته باشیم خودتو داری میسوزونی…

  9. ضمن احترام و تشکر از اقای جهانبانی من با دوستانی که کامنت گذاشتند موافقم باید فردیکه مشغله ای نداشته باشد انتخاب کنید
    اقای جهانبانی بی نهایت به گراش خدمت کرده و یکی از بزرگان شهر میباشد خدمات ایشان از دید هیچکس پنهان نیست ولی ما اینجا خواهشمندیم کنار بکشد
    ممنون

  10. مهندس جان

    من کاری به پیر یا جوان ندارم ، همین که فعلا از ترکیب پاکدستان استفاده کردی و در ارنجت جایی برای زمین خواران ، چاپلوسان و منم منم گویان وجود ندارد ، ایول داری

  11. آفرین به مهندس حسین زاده که بهترین گزینه را برای لار انتخاب کرد .مصیب علیشیر واقعا شخص کاربلد و با سوادی ست و بسیار باهوش و فرد متشخصی هست .

  12. سلام
    بنده در لار مخالف علیشیر بودم به دلیل اینکه صحبت های ناپخته در تبلیغات می زد
    از جناب حسین زاده هم در یک مصاحبه بعد از انتخاب شدن یک جملش دلم رو رنجوند
    جناب بروجردی در عمل و سخن نشون داد مردم سیاست است (نه به معنای موفق بودن در سایر زمینه ها) اما در سیاست کاربلد بود
    ظاهرا جنبا حسین زاده و علیشیر هر دو نفتی هستند .
    انتخاب علیشیر می تونه هم تجربش ببره بالا هم شاید این دو جوان بتونن یه تکونی به منطقه بدن
    .
    ولی خوشحالی من از اینه که بالاخره بعدا ز سالها یه تحولی در رفتار و افکار مسئولین منطقه شاهد خواهیم بود به امید روزی که تمام سی سال خدمتی ها در منطقه و ایران دست از سر پست و مقام بردارند و جوانان با ایده ها و نشاط به منطقه و ایران رونق ببخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 نظر
scroll to top