بستن

حسین‌زاده برای هیات رییسه مجلس دورخیز کرد

هفت‌برکه – گریشنا: با تصمیم مجمع نمایندگان استان فارس، نماینده منتخبِ جنوبِ فارس برای عضویت در هیات رئیسه‌ی مجلس یازدهم نامزد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده منتخب لارستان، خنج، گراش و اوز، این تصمیم در جلسه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجمع نمایندگان فارس گرفته شد. در این جلسه مقرر شد حداقل ۲ نفر از نمایندگان فارس با حمایت مجمع نمایندگان استان به عضویت هیات رئیسه مجلس در بیایند.

با رای‌گیری در این جلسه، حسین حسین‌زاده، نماینده جنوب فارس، برای نامزدی پست «ناظر هیات رئیسه» و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز، برای کسب صندلی «دبیر هیات رئیسه» انتخاب شدند.

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مرکب از رئیس، دو نایب‌رئیس، ۶ دبیر و سه ناظر است. انتخاب رئیس با اکثریت مطلق آرای نمایندگان و انتخاب سایر اعضای هیات رئیسه، جداگانه و با اکثریت نسبی است. 

مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ نفر نماینده است که ۱۸ نفر از آنان منتخبان استان فارس هستند. 

دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۹ آغاز می‌شود. مهندس حسین‌ حسین‌زاده با توجه به سوابق تحصیلی و کاری خود پیش از این اعلام کرده بود که مایل است در کمیسیون انرژی مجلس عضو شود. 

4 نظر

  1. بنظر من آقای مهندس حسین زاده نباید این پیشنهاد را قبول کند چرا که هرگز رای نمیاره با وجود افراد شناخته تر و مشهور تر و هنوز برایش خیلی زود است در اینگونه مسائل شرکت کند بایذ مقداری تجربه کسب کند. و کارهای مهمتر از عضویت در هیات رئیسه دارد اگر انتخاب نشود ممکن است از سوی بعضی‌ها در منطقه تخریب شود

  2. باسلام. با ارزوی موفقیت برای جناب حسین زاده
    البته اگه رای بیاره عالیه که در هییت رییسه نفوذ داشته باشیم .ولی کمیسیون عمران یا انرژی هم مناسبه و برای منطقه مفیدتره
    به امید ریشه کنی برخی مدیران فاسد در شهرستان گراش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top