بستن

سرپرست ارشاد لار سرانجام رفت

وحید عالی‌حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، امروز به مرودشت منتقل شد. یکی از افراد نزدیک به اداره ارشاد لار با تایید این خبر می‌افزاید: «عالی‌حسینی از چند وقت پیش به علت مسائل خانوادگی به دنبال انتقال به شیراز بود؛ و سرانجام به انتقال به مرودشت رضایت داده است.»

گفتنی است که در چند ماه اخیر، اعتراضات هنرمندان و فرهنگیان لارستان به مدیریت آقای عالی‌حسینی بالا گرفته بود، تا جایی که در نشست آنها با دکتر جعفرپور نماینده مجلس، درخواست جایگزینی او مطرح شده بود. شاید این اعتراضات یکی از دلایل درخواست انتقال عالی‌حسینی از لارستان باشد. با وجود همه اعتراض‌ها عالی‌حسینی که از آذرماه ۱۳۸۸ به لارستان آمد سه سال بدون آن که حکم ریاست بگیرد به عنوان سرپرست در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان حضور داست.

هر چند خبری رسمی در خصوص نام سرپرست بعدی اداره ارشاد لار اعلام نشده است، شنیده می‌شود که احتمال دارد مهدی معتمد، مسئول کتابخانه مرکزی و مسئول سابق خانه فرهنگ لار، به این سمت منصوب شود.

از آنجا که هنوز خبر مثبتی درباره‌ی افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد گراش به گوش نمی‌رسد، باید منتظر ماند و دید که مسئول بعدی ارشاد لار چه روابط و مناسباتی با گروه‌های فرهنگی و هنری گراش برقرار خواهد کرد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. هرچند مهدی معتمد گزینه بدی نیست اما همه و از جمله جعفرپور باید بداند که ایشان گزینه اصلی هنرمندان نبودند!!!!
    این که نماینده فرهنگی و عضو کمسیون فرهنگی مجلس بود به هنرمندان احترام نگذاشت؛ آنگاه چه توقعی از دیگران باید داشته باشیم؟! البته جعفرپور می تواند هرکسی را دوست دارد بیاورد ولی در این صورت نباید شعار دهد که من گزینه هنرمندان را رئیس ارشاد می کنم!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top