بستن

فانوس چهارم برای معلمان روشن شد

هفت‌برکه – گریشنا: چهارمین شماره نشریه داخلی هیات محبان اهل بیت(ع) گراش همزمان با روز معلم منتشر شد.

فانوس در شماره چهارم به سراغ معلمان و موضوع دانشکده فرهنگیان در گراش رفته است. مجتبی بنی اسدی سردبیر نشریه در سرمقاله این شماره نوشته است: «برای رسیدن به کلاسِ ایده‌آل که اجتماعِ معلم ایده‌آل و دانش‌آموزِ ایده‌آل است باید خشت اول را اول مهر، با انعطاف، بر محور گفت‌وگو گذاشت. که این کلاس در قلبها می‌ماند که ظرفیتش به اندازه‌ی ثریاهاست.»

گفتگو با غلامحسین رسولی‌نژاد فرصتی برای بازخوانی تجربه مرکز تربیت معلم گراش در دهه شصت است. همراه با آن مجتبی بنی‌اسدی تجربه‌های رسولی‌نژاد در اداره آموزش و پرورش و مدیریت مدرسه سیدالشهدا(ع) را مرور می‌کند. دیگر گفتگو این شماره با محمدصالح شاکری یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان آینده گراش است. 

در بخش یادداشت‌ها معلم‌هایی مانند مرتضی دارشی، محسن افشار، ابراهیم جولافیان، مجتبی شیروان و … از دانش‌آموز ایده‌ال خود و دانش‌آموزانی قدیم و فعلی مانند فاطمه فتاحی و علی سجادی از معلم ایده‌ال خود نوشته‌اند. 

در کنار مطالب دیگر این شماره فانوس در ۳۴ صفحه و برای انتشار در فضای مجازی آماده شده است. دیدن نام تازه و دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف فانوس از نکات امیدوارکننده این نشریه است. فانوس با وجود این که به عنوان نشریه داخلی یک هیات منتشر می‌شود اما محدود نمانده در شماره‌های اخیر به سراغ موضوعات مختلف رفته است که آن را برای همه شهروندان خواندنی می‌کند.

شماره چهارم فانوس را از گریشنا دانلود کنید:

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top