بستن

شکفتن دوباره پارک لاله

بعد از نوسازی بوستان‌های یاران و شهر اکنون نوبت به بوستان لاله در مرکز شهر رسیده است که دوباره بشکفد.

به گزارش روابط عمومی گراش پس از عملیات پاکسازی، آماده سازی اولیه و زیرسازی زمین پارک لاله اولین قدم برای عملیاتی کردن این پروژه برداشته شد.مهندس هاشمی مسئول واحد عمران شهرداری گراش عنوان کرد: بخش‌بندی‌های زمین این پارک بر اساس نقشه‌ی تهیه شده از مکان انجام گرفته و با تهیه‌ی مصالح مورد نیاز عملیات اجرایی این پارک آغاز گردید.

پارک لاله در دامنه همایون‌دژ بر روی یکی از قبرستان‌های قدیمی و متروکه گراش اجرا شده و یکی از پارک های قدیمی شهر گراش است که درختان بلند آن حکایت از عمر طولانی این محل دارد. شهرداری امیدوار است با بهسازی دوباره ،پارک  لاله جانی تازه یابد.  روابط عمومی شهرداری می‌گوید: طرح بهسازی پارک شهر و بوستان یاران با استقبال خوب همشهریان مواجه شده و در طول هفته پذیرای محیط گرم خانواده در شبهای سرد پاییز و زمستان است.

عملیات تخریب دیواره بوستان لاله اردیبهشت امسال اجرا شد و بعد از هفت ماه فاز دوم این طرح آغاز شده است. تخریب دیوار دور پارک و هرس درختان پارک اولین قدم شهرداری در بهسازی پارک لاله بود. در طرح زیباسازی این پارک، چمنکاری، گلکاری، نماسازی، سرویس بهداشتی و ..  پیش بینی شده است.

نقشه اولیه طرح بهسازی پارک شهر- به نقل از سایت شهرداری
آغاز مرحله دوم بهسازی بوستان لاله

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top