بستن

باسابقه‌ترین پمپ‌بنزین گراش، با هزینه یک میلیارد تومان نوسازی شد

هفت‌برکه – گزارش آگهی: بعد از تعطیلی سه ماهه، باسابقه‌ترین پمپ‌بنزین گراش با نام جدید «جایگاه سوخت کوهگرد» از امروز ۳ اردیبهشت آماده خدمت‌رسانی است.

هاشمی مسئول جایگاه برادران کوهگرد گفت: «این جایگاه به توجه قرار داشتن در ورودی شهر گراش، آبروی شهر است. نظر مالکین جدید این بود که جایگاه باید در شان مردم گراش باشد و نیاز به تغییرات اساسی دارد. خرید پمپ‌های جدید، لوله‌کشی، کابل‌کشی، لایروبی مخازن، تغییر دیوارها و نما و بهسازی سرویس بهداشتی از مهمترین تغییرات انجام شده است. البته بعد از افتتاح هم بخش‌هایی به پمپ‌بنزین اضافه خواهد شد.»

کارواش نخستین بخش برای تبدیل پمپ‌بنزین به یک مجتمع خدماتی است. بعد از کارواش که به زودی افتتاح خواهد شد غرفه‌های فروشگاهی نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

با تغییرات انجام شده جایگاه کوهگرد به یکی از استانداردترین جایگاه‌های سوخت‌گیری منطقه تبدیل شده است. با قرار دادن ژنراتور حتی در زمان قطع برق هم خدمت‌رسانی پمپ‌بنزین ادامه خواهد داشت.

دوره جدید فعالیت پمپ‌بنزین با چهار پمپ جدید و هشت محل سوخت‌گیری آغاز شده است. دو پمپ جدید نیز به زودی نصب می‌شود و سکوی اختصاصی سوخت‌گیری موتورسیکلت راه‌اندازی می‌شود تا این بخش مهم مصرف‌کنندگان به راحتی سوخت‌گیری کنند.

هاشمی در مورد مالکین جدید پمپ‌بنزین گفت:‌ «آقایان کوهگرد در کویت تشریف دارند. ایشان اهل زاهدشهر فسا هستند و هدف اصلی از خرید این جایگاه کارآفرینی بوده و این که روزی چند خانواده با اشتغال در اینجا تامین شود. در زاهدشهر و کویت هم همین رویکرد کارآفرینی را دارند. در حال حاضر شش نفر در مجموعه شاغل هستند که با اضافه شده کارواش و بخش‌های دیگر این تعداد قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.»

یک از خدمات اختصاصی این جایگاه توزیع نفت است. هاشمی گفت: «مشکلات زیادی در این بخش داشتیم. یک تانکر خریداری کرده‌ایم که هر کسی کوپن را در جایگاه تحویل داد در همان روز نفت را تحویل بدهیم و با کمترین هزینه این کار را انجام دهیم.»

پمپ‌بنزین کوهگرد میراث‌دار نخستین توزیع‌کننده بنزین در گراش است. علی‌آقا صالحی مالک این جایگاه بود که خدمات خود را از محل فعلی اداره پست آغاز کرد. در دهه شصت پمپ‌بنزین به محل فعلی که آن زمان خارج از شهر بود منتقل شد. در سال‌های اخیر جایگاه به نام آگین شناخته می‌شود. برادران کوهگرد با هزینه بیش از یک میلیارد و نوسازی این جایگاه امیدوارند بتواند این جایگاه باسابقه را به یک مجتمع خدماتی تبدیل کنند.

هاشمی با استقبال از نظرات و پیش‌نهادهای شهروندان گفت: «شماره موبایل من ۰۹۰۳۴۱۸۳۱۴۱ است و امیدواریم همشهریان عزیز هر انتقادی داشتند مستقیما با مدیریت مطرح کنند تا بتوانیم از نظر خدمت‌رسانی به سطح یک جایگاه نمونه برسیم.»

 

6 نظر

  1. انشاالله گراش برای افراد غیر بومی یک منطقه اقتصادی خوبی باشه این پمپ بنزین زودتر ازاین نیاز به بهسازی داشت که برادران کوهکرد انجام دادن چون قبلا واقعا در شأن شهر گراش نبود

  2. احسنت دستتان درد نکند
    ما اگر ابادی شهرمان میخواهیم باید جایگاه سرمایه گذاری برای غیر بومی فراهم کنیم مثل دوبی و کشورهای پیشرفته غربی مثل امریکاو ….

  3. امروز رفتم پمپ بنزین فقط زیبا کردنش و درست راه اندازی نشده و عیب و ایراد زیادی دارد .اپراتوراش هم خیلی مبتدی کار می کردند و نظم نداشتند و ناآشنا بودند . ان شاالله سریعتر مکانیزه شود و افتتاح کلی صورت بگیرد .

  4. با سلام خدمت برادر ارجمند جناب آقای یونس هاشمی مدیریت محترم پمپ بنزین کوهگرد
    خسته نباشید و خدا قوت خدمت جنابعالی و بقیه دست اندر کاران
    بنده به نوبه خودم تبریک و تشکر عرض میکنم و از خداوند منان صحت و سلامتی کامل برای کلیه مجموعه خواستارم.
    سالم و تن درست باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top