بستن

پایان انتخابات مجلس یازدهم: اعتبارنامه تحویل حسین‌زاده شد

هفت‌برکه – گریشنا: با تحویل اعتبارنامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی به حسین حسین‌زاده عملا فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ در نشستی که با حضور فرمانداران و روسای هیات‌های نظارت شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز با نماینده منتخب مردم در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد؛ در سخنانی با بیان این که قطع زنجیره ویروس کرونا از طریق کاهش ارتباطات فاصله‌گذاری اجتماعی موفق خواهد شد، عملکرد ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج،گراش و اوز را از آذرماه ۱۳۹۸ تا اسفندماه ۹۸ گزارش داد.

دریافت اعتبارنامه مهندس حسین‌زاده نماینده منتخب لارستان، خنج و گراش

۱۱ هیات اجرایی انتخابات را برگزار کردند

 وی با بیان اینکه در ایام انتخابات، ۱۱ هیئت اجرایی در حوزه انتخابیه فعالیت می کردند، افزود: خدا را شکر در همه حوزه‌ها، اقدامات متناسب با زمان انجام پذیرفت و همه فرمانداران و بخشداران اقدامات خوبی با هماهنگی و تعامل با هیات نظارت برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام دادند.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: از روز اول تا پایان روز ثبت نام، ۳۹ داوطلب ثبت نام نمودند که در ادامه به دلایلی یا کناره گیری و یا تایید صلاحیت نشدند که در نهایت ۱۲ نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت که در آخر به رقابت پرداختند.

 حسنی اظهار کرد: هدف ما نه از حوزه مدیریتی، بلکه به دلیل اعتقاداتی که به مشارکت مردم و تقویت نظام مردم سالاری داشتیم و بدلیل اینکه گرایش مردم به این نظام انتخاباتی درون زا شود و داوطلبانه باشد و با میل و رغبت نظام انتخاباتی تقویت شود، سعی کردیم روندی را طی کنیم که حداقل آسیب ها از منظر رقابت های تبلیغاتی و یا برنامه هایی که ناقص اجرا شود، ایجاد نشود.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه عوامل بسیاری در این انتخابات سالم موثر بود، گفت: به حمدالله انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ انتخاباتی خوب، قاعده مند و همراه با روان سازی خوبی در امر اخذ آراء مردم و ضمن برخورداری از شور و نشاط اجتماعی و سیاسی همراه با آرامش و امنیت کامل بود.

 وی ادامه داد: اگر این هنر نباشد که هم شور و نشاط انتخاباتی و هم امنیت و آرامش مردم و تعامل و زیست مسالمت آمیزی نباشد، یقیناً شور و نشاط از دست می‌دهیم و یا از آن طرف امنیت را از دست می‌دهیم و خروجی چنین ناهماهنگی هایی وضعیت متناقض گونه ای یعنی نارضایتی مردم و تضعیف کشور در عرصه های مختلف را در پی خواهد داشت.

۶۶ درصد در گراش رای دادند، ۸۳ درصد در اوز رای ندادند

معاون استاندار فارس تاکید کرد: از همان اوایل، هر چهار شهرستان با اجرای دستورالعمل ها و برنامه های ستاد انتخابات  و با تعامل با اعضا هیات نظارت شهرستان ضمن حفظ استقلال و قانون گرایی، اجرایی شد، چرا که همه ما هدفمان مشترک بود چون می خواستیم انتخاباتی سالم و با حضور پرشور مردم برگزار شود و رضایتمندی خوبی وارد شوند.

 وی با بیان اینکه آموزش، تبلیغات، اطلاع رسانی و تعامل و تعادل بین داوطلبین و همه و همه از عملکرد خوب ستاد انتخابات این حوزه انتخابیه بود؛ اظهار کرد: ۲۰۵ شعبه اخذ رای در حوزه لارستان، خنج و گراش و اوز برقرار بود که از این تعداد، در حوزه لارستان، ۱۱۶ شعبه، در خنج ۳۱ شعبه، در گراش ۳۵ شعبه و در اوز ۲۳ شعبه کار انتخابات را انجام می دادند که نهایتاً از  ۸۷ هزار و ۹۳۰ آرای صحیح، آقای حسین حسین زاده با ۲۸ هزار و ۳۹۹ رای به عنوان نماینده منتخب شهرستان های لارستان خنج و گراش انتخاب، و اعتماد مردم را از این منظر کسب کرد که خدا را شکر برگ زرین دیگری از منظر مشارکت مردم و هم برگزاری انتخابات سالم به این منطقه جنوب افزوده شد.

 حسنی مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای در حوزه انتخابیه لارستان را ۴۴ درصد، در خنج ۳۷ در صد، در گراش ۶۶ در صد و در اوز ۱۷ درصد عنوان کرد و افزود: انتخابات با سلامت کامل و با رعایت تمام جوانب قانونی و با نظارت خوب هیئت نظارت و بازرسی توسط خود مردم برگزار شد.

 معاون استاندار فارس ضمن تقدیر و تشکر از دکتر جعفرپور نماینده فعلی شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و دیگر نمایندگان سابق این منطقه، با بیان اینکه مهندس حسین زاده نماینده منتخب، جوان تحصیل کرده، پای کار، با انگیزه و با تجربه هستند، تاکید کرد: فرمانداران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان این قول را میدهند که با وی همکاری لازم را داشته باشند تا پیشرفت و توسعه را در جنوب استان شاهد باشیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه پیشرفت و توسعه گسترده یک منطقه، تعامل و همدلی و همکاری بین دستگاه های اجرایی شهرستان با نماینده مردم است و  هنر یک مدیر نیز این است که ایده ها را به عمل تبدیل کند.

در ادامه مهندس حسین حسین زاده نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج،گراش و اوز نیز به ایراد سخن پرداخت.

سپس فرمانداران شهرستان های خنج، گراش و اوز و رئیس هیئت نظارت شهرستان لارستان نیز مطالبی را مطرح کردند.

در پایان فرماندار ویژه لارستان اعتبارنامه مجلس شورای اسلامی را به حسین حسین زاده بعنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان خنج و گراش تقدیم کرد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top