بستن

داور شیرازی، رییس ورزش و جوانان گراش شد

هفت‌برکه – گریشنا: در نخستین تغییر اداری سال ۱۳۹۹، علیرضا ثابت سروستانی بعد از فقط یک سال و نیم ریاست در اداره ورزش و جوانان گراش، جای خود را به سید محمدرضا خداپرست، داور شیرازی داد.

به گزارش حجت عابدی، مسئول دفتر فرماندار، یکشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ با برگزاری جلسه‌ای در فرمانداری گراش، علیرضا ثابت سروستانی بعد از یکسال و نیم سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش جای خود به سید محمدرضا خداپرست داد.

سید محمدرضا خداپرست متولد ۱۳۵۹ شهر شیراز است. او با مدرک لیسانس تربیت بدنی، پیش از این به مدت پنج سال معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های لامرد و مهر را بر عهده داشته است. خداپرست با ۲۰ سال سابقه داوری، دارای درجه ملی داوری فوتبال است و تا سطح لیگ‌ برتر فوتبال کشور سوت زده است.

اصغر فرودی، فرماندار گراش، در این جلسه خواستار افزایش سرانه‌ی ورزشی شد و اظهار داشت: ارتقاء سرانه ورزش شهرستان و ایجاد نشاط اجتماعی به خصوص در بخش بانوان ضروری است. پیشرفت و توسعه ورزش با ایجاد همدلی و مشارکت همگانی امکان پذیر است. فرماندار گراش گفت: به رغم تلاش‌های انجام شده در حوزه ورزش در شهرستان گراش، اما این تلاش‌ها ما را نباید به حالت سکون در آورد و باید بیشتر و بهتر برای ارتقای ورزش شهرستان و بخش‌ها و روستاهای تابعه تلاش کنیم.

علیرضا ثابت سروستانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گراش در این جلسه از همراهی فرماندار، پیشکسوتان و جامعه ورزشی در جهت توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان تقدیر کرد.

سید محمدرضا خداپرست سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گراش گفت: هدف‌گذاری برای اجرای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت ارتقای ورزش شهرستان انجام خواهد شد. وی افزود: زیرساخت‌ها را برای جهش و توسعه ورزش شهرستان تقویت می‌کنیم و ظرفیت موجود ما پتانسیل و توانمندی و اخلاق‌مداری نیروها و بزرگان و پیشکسوتانی هستند که در شهرستان گراش وجود دارد و با وحدت و اتحاد امور را پیش خواهیم برد

در حکم حیدرعلی کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، به سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در امر ورزش و جوانان به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش تعیین می‌گردید. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تدبیر، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، ورزشکاران و جوانان و سایر ظرفیت های موجود شهرستان در جهت تحقق اهداف و برنامه ریزی های این اداره کل و دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

علیرضا ثابت سروستانی چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۹۷ در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری گراش به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان گراش منصوب شد و یک سال و نیم در این سمت حضور داشت. وی در ادامه‌ی خدمتش به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سروستان معرفی خواهد شد.

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. بنظر میاد اقای ثابت هم نتونست خواسته های هیات امنا رو براورده کنه ،درود بر شرف همچین مردی که خودشو ادم و مهره ی افرادی با افکار پوسیده و باند ورزشی گراش نکرد ،باز هم شاهد خوردن چوب رئیس جدید اداره ورزش جوانان گراش و روسای اینده این اداره از طرف هیات امنای خود خوانده و غیر قانونی خواهیم بود ،از الان هم زمزمه هایی برای از مزایده خارج کردن سالن محبی به گوش میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top