بستن

حادثه رانندگی در بلوار سرداران: مرگ دو جوان

هفت‌برکه – گریشنا: انحراف خودرو و برخورد با درخت در بلوار سرداران گراش باعث مرگ دو جوان شد. بعد از حادثه نیز تجمع مردم باعث تصادف زنجیره‌ای سه خودرو و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

محمد شکاری از پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر گراش در مورد این حادثه گفت: حادثه ساعت ۱۲:۴۰ بامداد سه‌شنبه ۱۲ فروردین رخ داد و شدت حادثه به حدی بود که بیش از یک ساعت رهاسازی خودرو از درخت به طول انجامید. دو سرنشین خودرو در دم جان سپرده بودند که اجساد آن به بیمارستان منتقل شد.

شکاری در مورد حادثه دیگر گفت: بعد از حادثه به دلیل تجمع مردم در بلواری که یکی از مسیرهای اصلی شهر گراش است، سه خودرو دیگر به صورت زنجیره‌ای با هم برخورد کردند که منجر به مصدومیت سه نفر دیگر شد که این سه نفر نیز به بیمارستان انتقال پیدا کردند ولی مصدومیت آن‌ها جزیی است. در این مورد بارها به مردم در مورد تجمع در محل حادثه تذکر داده‌ایم. این حادثه نیز به دلیل احتمال آتش‌گرفتن یکی از خودروها می‌توانست به فاجعه‌ای دیگر منجر شود.

بعد از حادثه نیز به علت تعداد مصدومین و کشته‌شدگان حادثه، بیمارستان گراش شلوغ بود. روابط عمومی علوم پزشکی گراش ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده از شهروندان خواست از هر گونه مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.

بر اساس پیگیری گریشنا کشته‌شدگان این حادثه علی مالدار  و محمد عظیمی هستند با توجه به انتشار اسامی مختلف در فضای مجازی گریشنا اطلاعات مربوط به آنان را منتشر می‌کند. 

محمد عظیمی فرزند حیدر ۳۱ ساله است و ده روز پیش صاحب یک فرزند شده بود. علی مالدار ناصر فرزند متولد ۱۳۷۷ مجرد و از فوتبالیست‌های شناخته شده گراش است که بیش از هشت ساله سابقه حضور در تیم ستاره‌آبی را دارد. 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. جوان‌های شهر کی درس عبرت میگیرند خدا میداند.
    آخه تا کی باید شاهد سرعت و تصادف و مرگ جوانها باشیم!!! چه خبره مگه میخاد چی بشه که اینقدر با سرعت رانندگی میکنید؟؟؟

  2. با عرض تسلیت به خانواده داغدار باید عرض کنم ماشین های ایران از پراید و پژو و… ایمن نیستند و هرکسی باید احتیاط کند. من به بچه ها گفتم شرط بندی می کنم و با مشتم می تونم هرکی ماشین پژو و سمند داره بدنه فلزی روغن نباتی اش رو گودی بندازم.فقط با پنجه استخوانی .پس حواستون باشه با دست میشه اونو پرس کرد حالا پس دقت کنید که ماشینی که با مشت آسیب پذیر هست نباید باهاش سرعت رفت .قابل توجه جوانان

  3. واژگونی اون قسمت زیاده خودم شاهد چند واژگونی تو همین قسمت جلو فرمانداری بودم، از بس واژگونی داشته نرده های تو بلوار دیگه از بین رفته،
    دلیل واژگونی اون قسمت به نظر من موجی هست که چند متر قبل این حادثه آسفالت داره ماشین با سرعت بالا تو اون موج آسفالت یکم تعادل کردن اش سخته

  4. آخه آدم تو جاده بر اثر سرعت کشته بشه یه توجیهی داره آخه تو شهر چرا دو تا کشته بده شهر به این کوچکی سرعت چه معنی میتونه داشته باشه ؟
    علت ۹۹ درصد تصادفات و کشته ها داخل شهر خود راننده ست همین و بس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top