بستن

شورای نگهبان هم بر انتخابات مُهر تایید زد

هفت‌برکه – گریشنا: با تایید شورای نگهبان، انتخاب حسین حسین‌زاده به عنوان نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم نهایی شد.

بر اساس اعلام سایت وزرات کشور، تاییدیه این حوزه انتخابیه همراه با ۳۶ حوزه دیگر امروز ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۸ از سوی شورای نگهبان اعلام شد. از ۲۰۸ حوزه انتخابیه کشور تاکنون انتخابات ۱۷۱ حوزه تایید شده است.

حسین حسین‌زاده با کسب ۳۰ درصد آرا توانست به عنوان نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز انتخاب شود. علاالدین بروجردی از جمله نامزدهای این دوره بود که در گفتگو با سایت آفتاب لارستان اعلام کرد که به نتیجه انتخابات اعتراض کرده است. با تایید شورای نگهبان این اعتراض به جایی نرسید.

دوره جدید مجلس شورای اسلامی در حدود ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

15 نظر

  1. میگن بروجردی هنوز داره اعتراض میکنه …
    بهش گفتن برو بعد کرونا بیا برسی میکنیم ..
    نرو اعتراضات برات بده علا جوون …

  2. کسی که از شهر خودش رانده شده و یک عده هم رفتن کاندیدای اجاره ای پیدا کردن و اکردن که قدرت از دست شون نرود با چه رویی به نتیجه انتخابات اعتراض میکنه؟؟ در حالیکه مردم همون شهر هم نمی خواهندش؟؟

    سنگ پای قزوین ندارین؟؟

  3. اقای حسین زاده در این چهارسال باید چنان رفتار و برخورد کنه که کسی از رای دادن خود احساس گناه و پشیمانی نکنه . همه ی ما درگاه خدا مسئولیم الان وقت تعصبات و هیجانات انتخاباتی نیست . برنامه ریزی برای چهارسال برای کل منطقه .حرمتها هم باید حفظ بشه .

  4. با سلام .عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد .بروجردی همونیکه هشت سال پیش باعث ازردگی ما شدید الان هم خدا بدلت انداخت که بیای اینجا و باعث پیروزی نماینده از گراش بشود و شما با سر شکستگی و خجل با دنیای سیاست خداحافظی کنی هم دل ما شاد شود از نبود تو در این دوره در مجلس و هم متوهمین بدانند که بار کج به منزل نخواهد رسید .والسلام

  5. با سلام
    جواب محسن
    همانطور که نمایندگان قبلی برای تمام منطقه تلاش کردن و در برابر خداوند جوابگو بودند .
    نمونه اش اتمام جاده چک چک بود که نماینده فعلی با موفقیت تمام کردند.در این مدت چندسالی که نمایندگان از شهر همجوار بودند ایا خدای اش همه منطقه را با یک چشم نگاه کردند
    مردم و خدای مردم ناظر هستند.

  6. کسانی که از صد و بیست سال از جایی دیگه اومدن و بین گراش و لار اختلاف انداختن باید بدونن که سیاست انگلیسی تفرقه بندار و حکومت بکن تمام شده

    مردم لار ۲۵۰۰ رای به حسین زاده دادن
    یعنی با اختلاف اندازی مخالف اند.
    حالا بگو اونی که اختلاف میندازه ایت الله باشه یا خان باشه
    فرق نداره

  7. تبریک عرض میکنم.

    اینکه مردم این منطقه اراده کردند که مهره های سوخته و تاریخ گذشته به مجلس نروند و یک جوان پرانرژی عهده دهر نمایندگی شان شود جای تقدیر و تشکر داره .

    مخصوصا کسی که در سال ۱۳۸۹ به منتخب مردم گراش و لار و خنج در مجلس چه توهینهایی که کرد و کسانی که داعیه سرپرستی بر این منطقه دارند و در این انتخابات نشان دادند که ظرفیت و مقبولیت شان چقدر است.
    پسر نوح با بدان بنشست
    البته اینجا باید گفت پسران نوح

    ان شالله خداوند وجود ایت الله اقا جواد معصومی که الان شیخ العلماء منطقه ( در مذهب تشیع) است را مصون و محفوظ بدارد.
    باید سعی کنیم مرجعیت مذهبی و دینی منطقه در گراش تقویت شود.
    امسال هفته وحدت روز اخر که مهمارین و اصلی ترین برنامه اجرا میشود را باید در گراش برگزار کنند.
    قبلا مرحوم سید عبدالعلی بود به احترامش میرفتن اونجا
    امسال بزرگتر از همه اقا جواد هست لذا همه باید بیان گراش

  8. حالا کو تا هفته وحدت
    ولی حرف حسابه
    امسال مراسم هفته وحدت در حسینیه اعظم گراش برگزار شود .
    روز اخر همه در گراش باشند به دعوت نماینده محترم و امام جمعه و ایت الله اقاجواد
    دقت کردید همیشه می گویند عامل وحدت سیدعبدالعلی لاری و سید مجتبی لاری و شیخ محمد فقیهی اوزی هستند و هیچگاه اقاعباس و اقا جواد را نمیگزارند که مطرح شوند.
    ما باید این اتحاد که موجب پیروزی شد را برای همیشه داشته باشیم و با این اتحاد شخصیت مذهبی منطقه جنوب فارس را در گراش تثبیت کنیم.
    این بار از چندماه قبل باید کارگروه مردمی و دبیرخانه تشکیل بدهیم و مراسم هفته وحدت دقیقا در صبح روز ۱۷ ربیع که قبلا به احترام اغای لار در لار بگزار میشد این بار در گراش برگزار شود.
    وقتی نماینده که شخص اول سیاسی منطقه است دعوت کننده باشد اهل سنت هم شرکت می کنند و جلسه محکم و ابرومند و پرشگوه که باعث افتخار و اقتدار شهرستان ولایی گراش باشد برگزار خواهد شد

  9. من هم با پرهام موافقم و با بقیه دوستان هم

    الان دیگه بزرگتر منطقه اقاجواد هست ما باید کاری کنیم ایشون عهده دار امور دینی منطقه باشند
    بومی هم هست مثل بعضی ها از دزفول و نجف هم نیومده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top