بستن

جمعیت جوانان گراش: فعالیت رسمی ما بعد از پیروزی در این انتخابات شروع می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: «جمعیت جوانان گراش» متشکل از جمع پرشوری از جوانان بود که در انتخابات این دوره با تشکیل جلسات اولیه در مساجد اعلام وجود کرد و شعار مرکزی «یک گراش، یک کاندیدا» را برجسته کرد. هرچند فعالیت این گروه از طرف مراجع رسمی با مقاومت روبه‌رو شد، جوانان در واتساپ دغدغه‌های انتخاباتی‌شان را دنبال کردند. اوج این فعالیت‌ها در کمک به گروه ده‌نفره در برگزاری جلسه‌ی اجماع، روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه، و بعد از این جلسه نمایان شد. وقتی حسین حسین‌زاده به عنوان خروجی طرح اجماع مشخص شد، جمعیت جوانان گراش به وعده‌شان عمل کردند و به فعالیت در ستاد حسین‌زاده پرداختند. این همکاری با پیروزی حسین‌زاده در انتخابات نیز به اتمام نرسید، و تا به امروز ادامه داشته است.

اما اکنون این جمعیت از شروع فاز جدیدی از فعالیت صحبت می‌کند. به همین مناسبت، جمعیت بیانیه‌ای برای گریشنا ارسال کرده است که ضمن مرور فعالیت‌های جوانان در این انتخابات، این تغییر رویکرد را نیز توضیح داده است.

 

بیانیه تغییر رویکرد جمعیت جوانان گراش

 

پیش از آغاز سخن، خداوند متعال و عزیز را سپاس‌گزاریم که به ما جوانان نیرو و انگیزه عطا کرد تا بتوانیم در سایه شور و نشاط جوانی و با وحدت، همدلی و همراهی گروه‌ها و اقشار مختلف پیروزی بزرگی را برای مردم منطقه رقم بزنیم. این پیروزی بزرگ متعلق به تمام مردم لارستان، خنج، گراش و اوز است و باید دست تک‌تک افرادی را که در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی پای صندوق‌های رای آمدند، بوسید.

در ادامه خدمت مردم عزیز گراش و منطقه باید گفت که از زمان ثبت‌ نام داوطلبان نمایندگی مجلس جمعی از جوانان و فرزندان دلسوز شما با عنوان «جمعیت جوانان گراش» دور هم جمع شدند و تمام تلاش خود را به کار بستند تا اجماع و وحدت در گراش انجام بگیرد.

در این راستا گفتگوهای بسیاری بین جوانان و داوطلبان نمایندگی مجلس و دیگر بزرگان شهر انجام گرفت. محور تمام گفتگوها اجماع و ایجاد وحدت در شهر بود. فراز و نشیب‌های بسیاری در امر انتخابات صورت گرفت که نمونه بارز و آشکار آن تایید صلاحیت مهندس حسین‌زاده و دکتر حسین‌شیری در لحظات پایانی بود؛ با این وجود جمعیت جوانان و گروه ده‌نفره همراه و جلسه تاریخی اجماع در روز جمعه ۲۵ بهمن را برگزار کردند.

پس از انتخاب مهندس حسین‌زاده به عنوان تنهای کاندیدای گراشی در صحنه انتخابات، بسیاری از اعضای جمعیت جوانان به ستاد ایشان پیوستند و لشکری از جوانان تبلیغ کننده به وجود آوردند که در مدت کمتر از یک هفته، کاری کردند کارستان.

همچنین اعضای این جمعیت با همراهی کردن آقایان حسین‌شیری، فقیهی، دلخوش و سپاده در امر انصراف، نقش مهمی در تکمیل پازل اجماع داشتند که در اینجا بار دیگر از بزرگ‌منشی و ایثار این چهار نفر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نخستین ساعات روز سوم اسفند، لحظات خاطره‌انگیزی برای جوانان و مردم عزیز شهر بود. نفس‌ها در سینه‌ها حبس شده بود. رقابت نزدیک و سخت بود و زمانی که پیروزی مهندس حسین‌زاده اعلام شد، ابتدا اشک شوق از گوشه چشمان ما جوانان جاری شد و سپس فریاد شادی‌مان بلند. آن اشک‌ها و آن فریادها برای این بود که جوانان شهر نشان دادند که «ما می‌توانیم» در سایه همدلی و وحدت از سخت‌ترین رقابت‌ها و شرایط هم سربلند بیرون بیاییم.

اکنون که آن پیروزی بزرگ و شیرین حاصل شد، به نظر می‌رسد که ماموریت جمعیت جوانان گراش هم به پایان رسیده است؛ اما انتخاب یک جوان انقلابی، مومن، متخصص و باانگیزه که عهد بسته به مردم خدمت کند، جمعیت را وارد مرحله‌ای تازه، حساس‌تر و مهم‌تر کرده است.

جمعیت جوانان گراش بر خود لازم می‌داند بنا بر دعوتی که مهندس حسین‌زاده از مردم و جوانان داشته، با اعلام تغییر رسمی رویکرد، آغاز فعالیت رسمی و اساسی جمعیت را اعلام کند.

اگر دوره حیات جمعیت تا پیش از انتخابات و پیروزی در آن را، دوره مقدماتی بدانیم، حیات اصلی جمعیت پس از انتشار این بیانیه آغاز خواهد شد.

هدف جمعیت جوانان گراش در دوره جدید و اصلی، تشکیل جبهه عدالت‌خواهی جوانان در منطقه، ایجاد وحدت و رفع تبعیض و اختلاف و تلاش همگانی برای توسعه و پیشرفت چهار شهرستان است.

جزییات و طرح‌های دوره حیات جدید جمعیت جوانان به زودی به اطلاع عموم مردم و جوانان خواهد رسید و امید است در آینده‌ای نزدیک و با برگزاری یک مجمع عمومی، فعالیت رسمی و قانونی این جمعیت آغاز شود.

در پایان ضمن سپاس و قدردانی از تمام مردم عزیز که در خلق حماسه دوم اسفند نقش‌آفرین بودند، از تمامی جوانان منطقه چه آنانی که در زادگاه خود ساکن هستند و چه آنانی که در شهرها و کشورهای مختلف مشغول کار و تلاش هستند، تقاضا می‌کنیم با اعلام همراهی خود با جمعیت جوانان، پیشنهادات خود را برای به ثمر نشستن اهداف بزرگی که ترسیم شده، اعلام کنند.

فرزندان و جوانان گراش

18 نظر

  1. با سلام .خیلی خوشحالم که نماینده از گراش رفت ولی باید متذکر شد که اگر مثل جاده چک چک باشد که مصوبه اش ده سال قبل حسنی تصویب کرد و حتی کمربندی وساختمان اداری ولی خودتان نگاه کنید بهتر هست تا چه حد انجام شده هست .مصوبه اگر اجرایی شود خوب هست نه مثل دانشگاه علوم قرآنی که از گراش برداشتن و دبیرستان شبانه روزی و صد تا چیز دیگر .الانم خواسته مردم گراش تعیین محدوده از سمت گراش به سمت لار هست که واقعا کار دشواری هست و اینکه حداقل یک تابلو استحفاظی بزنند و بعد جاده صحرای باغ هست که برای اقتصاد شهر بسیار مفید هست و تکمیل جاده چک چک و تغییر ان به جاده شهری نه روستایی .گراش هنوز یک جاده به روستاهاش ندارد و این جز اساسی ترین خواسته گراش هست .اگر واقعا یک نماینده اقتصاد شهر گراش براش مهم هست این سه خواسته بسیار مهم هست .باید حسین زاده این امر دقت کند که بر اثر اختلاف کاندیدا رای آورد و شاید چهار سال بعد این موقعیت فراهم نشود حتی اگر برای چهار شهرستان کار کند چون عده ای معتقدند پیشرفت چهار شهرستان مهم نیست و تنها لار اولویت دارند و به قول خودشان لارستان بزرگ نه چیز دیگری .واضح هست که آقای حسین زاده باید از الان کمربندش را ببندد ودر طول این چهار سال شاید خیلی از سمت بعضی ها اذیت شود ولی باید درک کند که این خواسته ها ۱۹هزار مردمی هست که بهش رای داده اند و ماندگاری نام او در این چند کار خلاصه می شود .

  2. جالبه این گروه باصطلاح جمعیت جوانان گراش که هنوز مجوز رسمی فعالیت از مقامات ذیربط ندارند و صلاحیت اعضا معلوم نیست تایید شوند یا نشوند اعلام موجودیت کرده است که این خود از ابتدای خلاف قانون و بی توجهی به قانون است این گروه بر خلاف واقعیت‌ها اصرار دارند که اجماع توسط این گروه صورت گرفته است [..] چرا که بلافاصله بعد از جلسه حسینیه ابوالفضل دکتر دلخوش زیر بار نرفتن چون متوجه توطئه شدند و دو روز بعد با پا در میانی بزرگان و معتمدین راضی به کناره گیری شدند و اگر پا در میانی این بزرگان و خواص نبودند هرگز اجماع صورت نمیگرفت شما در فیلم‌ها و عکسهای منتشره در دیدارهای تبلیغاتی آقای مهندس حسین زاده ببنید کدامیک از آقایان مدعی حضور و ایشان را همراهی می کنند این گروه چند در صد هزینه تبلیغات پرداخت کرده اند و تنها برگ برنده ما حضور کاندیداهای سرشناس در لار بودند و بس این گروه جوان ترکیبی از اعتقادات و طرفداران جناحهای مختلف سیاسی و مذهبی هستند که با این عقاید مختلف امکان شکل گیری ندارد چر ا که یک حزب و یا گروه باید تمام اعضا دارای یک بینش سیاسی و ایده خاص خود باشند ضمنا این گروه نطر باینکه اکثرا بیکار هستند و از نطر مالی نمی‌توانند تامین کننده هزینه باشند لذا باید دستشون بسوی فرد و یا گروه خاصی دراز کنند که قطعا آنان امتیازاتی بازای مساعدت مالی خود دارند که اینکار بسیار خطرناک و ممکن است خیلی راحت نفوذ کنند لذا بهتر است این گروه قبل از اینکه بخواهند احساساتی برخورد کنند در انتخاب افراد و گرفتن مجوز با درایت عمل کنند و بعد تبلیغات خود را شروع کنند.و لطفا آقای حسین زاده را مصادره نکنند او متعلق به کل منطقه است و به هیچ گروه و جناح نباید باج دهد چرا که نقش اصلی در انتخاب وی مردم ولایی گراش و منطقه بوده است [..]

  3. با سلام
    اقای مهندس حسین زاده با کاملا حواسشان جمع باشد که بخاطر حمایت شدن از طرف
    برخی افراد به اسم جمعیت جوانان گراش که غالب این افراد بر گرفته از طرف یک طیف خاص هستند و با یک برنامه ی حساب شده وارد این حمایت شده اند و نه اینکه برای منافع کلی شهر گراش و منطقه بلشد و چشم طمع به استفاده های نادرست و غیر قانونی از نماینده برگزیده دارند و لذا اقای نماینده لار گراش خنج و اوز باید حواس شان به این جمعیت جوانان گراش خاص که در واقع دنبال منافع می باشند باشد و تا جایی که از منابع مطلع خبر رسیده حتی در بین خودشان اختلاف ایجاد گردیده در جهت معرفی هر یک از خودشان بعنوان شاهکار گروه شان و برتری به یکدیگر و گرفتن
    امتیاز بیشتر از نماینده منتخب و این کار ها اصلا بنفع همه اقشار مردم نیست

  4. گروه جمعیت جوانان غیر قانونی هستند و در هیج جا ثبت نشده، این گروه که اکثرا جوانان جویای کار هستن میخوان خودشون رو به نماینده وصل کنند تا از این وسط یه چی کاسب بشن، در زمان انتخابات قهرمان اصلی مردم گراش هستند که با جان و دل کمک کردن حالا یه عده مثل جمعیت جوانان میخوان این پیروزی رو مصادره کنن

  5. با سلام پشنهاد مطرح شده جنابعالی خیلی خوب است اما بهتراست مادرخواست هایی ازنماینده داشته باشیم که درحدتوان وقدرتش باشد .اگرنماینده ای مثل نماینده جهرم که ۶ دوره نماینده است و برای همه مناطق تلاش میکند همه به او رای میدهند وبه فکرآبادانی همه مناطق حوزه انتخاباتی اش میباشد. چه شهرجهرم ودیگرمناطق ومحبوب همه شده اینشاالله که آقای مهندس باوحدتش چنین عمل میکند وتاریخ ساز میشود وبه قول خودش همه را به یک چشم نگاه عادلانه میکند .ساخت کارخانه یاپحفاری وغیره برای جوانان منطقه خیلی لازم است.

  6. دورود
    اینکه جمعیت جوانان مجوز رسمی داشته یا نداشته رو بیخیال..
    مهم اینکه کارشون رو به نحو احسنت و دقیق با تلاش و إیثار و از خود گذاشتی انجام دادن..
    درود و صد درود خدا بر این جوانان عزیز..
    جمعیتی های کار درست . دستتون زیادی مریزاد و دمتون حسابی گرم..
    به امید موفقیت و سربلندی مهندس حسین زاده عزیز.
    نبینیم بعضیها هنوز خواب و خوراک ندارن بخاطر این موفیقت😂😂😂

  7. با سلام و احترام

    بنده خودم یک جوان هستم و به آقای حسن زاده هم رای دادم و لی این گروه ده نفر نماینده کل جوانان شهر نیستند و این گروه غیر قانونی هست و اینها دنبال منافع خودشان هستند. مدیر گریشنا این کامنت را خذف نکن

  8. افرین به همت جوانان گراش که با همت بلند خود یک غیربومی که دشمن گراش بود را ناکام گذاشتند تا هم خودش و هم اطرافیانش بفهمند که با چه مردمی فهمیده طرف هستند

    و امیدوارم اقای حسین زاده رابطه لار و گراش را بهتر کند تا کسانی که با ریختن خون همشهریان مان در صدسال قبل بذر کینه را کاشتند دنبال کارشان بروند.

    […]

  9. با سلام خدمت همه همشهریان
    و عرض خسته نباشید خدمت گروه به اسم جمعیت جوانان گراش که با انجام کارشان
    یک موفقیت مثال زدنی بدست اوردن بدون هیچ چشم داشتی و طلب نکردن هیچ خواسته ای از نماینده منتخب و انشالله که واقیعیت داشته باشد و خواسته ای نداشته باشند و بین خودشان جر و دعوا کسب امتیاز بیشتر از همدیگر را نداشته باشند
    و در حال حاضر جای یک سوال را برای همه مردم بجا گذاشته که اگر این جوانان و بزرگتر های انها که گرداننده این فعالیت هستند و بودند و منافعی ندارند از این اتفاق
    چرا تاکنون قدمی برای اختلاف بین اعضا شورای شهر بر نداشته اند مگر شورای شهر یک عضو شهر نیست و از قراین و شواهد بدست امده و شنیده های از بزرگان شهر که بازگو شده خبر از این هست که همه این اختلاف ها از طرف دو عضو شورا خانوم ناصری و اقای خورشیدی نشات گرفته می شود و جنگ قدرت و منصب در شورا و همینطور به کرسی نشاندن حرف این دو نفر می باشد و یک نوع حسادت این دو نفر در شورا نسبت به برخی اعضا دیگر می باشد

    و جای بسی تامل هست که این جمعیت جوانان شهر تا الان کجا بودند و این مسئله شورای شهر را نتوانسته اند و یا نخواسته حل کنند و با گذاشتن چند جلسه رفع و رجوع شود
    مگر شورای در این مدت کم برای این شهر زحمت کشیده هست
    و یا اینکه شورای شهر سر و سامان بگیدرد منفعتی برای انها ندارد
    و این مطالب را گریشنا بدون هیچ کم و کسری حذف نکن و کامنت بزار تا ازادی بیان در رسانه به نمایش بگذارید
    الله اعلم

  10. چرا کامنت عبدالعزیز پاک شده؟
    بگید چرا جمعیت جوانان اونن تغییر نطر رو دادن؟
    از مخالفت با حسین زاده تا سهم خواهی از حسین زاده.چرا؟

  11. علیرغم شکایت بروجردی به شورای نگهبان و تلاش بیت ایت اللهی برای جمع اوری تخلفات و ابطال ارای اقای حسین زاده ؛ نتیجه انتخابات حوزه لار خنج گراش و اوز تایید شد.

    روسیاهی به دیگ ماند

  12. محسن مهرابی هستم یکی از اعضای جمعیت جوانان گراش.
    بدیهی‌ست که به پیام‌های ناشناس و بدون هویت مشخص هیچگونه پاسخی داده نخواهد شد.
    اگر سئوالی، نقطه ابهامی و یا شبهه درخصوص فعالیت های جمعیت جوانان گراش دارید با عنوان و هویت مشخص طرح بفرمائید تا پاسخ داده شود.
    سپاسگزارم

  13. از اعضای گروه دویست نفره که نیست، بپرسید ببینم چنتاشون بیانیه های صادر شده یا عکس ها رو تایید کردن؟خود اعضا میتونن بپرسن

  14. کاش این جمعیت جوانان گراش فکری به حال فروش مواد مخدر، آشغال گردها، گداها و بی فرهنگی اشغال ریختن و مصالح و نخاله های ساختمانی و تخریب پارکها و… میکرد

  15. دلم برای آقای حسین زاده می سوزد
    هرکی از راه می رسه میگه این ما بودیم که عامل اصلی موفقیت ایشان بودیم
    هدف این حرفها و ادعاها ، جز سهم خواهی نیست

  16. مهم نیست که چه کسی عامل پیروزی مهندس حسین زاده شد

    مهم اینست که حتی لاریها هم به کاندیدای اجاره ای قدرت طلبان و اختلاف بیندازان رای ندادند و دیپلمات به تاریخ سپرده شد.

  17. بله
    الان که تعدادی از مردم لار کسانی که عامل اختلاف در این دو شهر بوده اند را شناخته اند و اینبار با بیش از دوهزار رای همراهی اشان را با مردم گراش ثابت کردند ما بهمراه نماینده محترم شهرمان باید بگونه ای عمل کنیم که تفرقه اندازان که از قضا اقبال و جایگاهی هم ندارند و از ۴۵ هزار رتی مردم لار فقط ۱۳ تا ۱۴ هزار طرفدار بیشتر نداشتند را بگونه ای تادیب کنیم که دست از اختلاف افکنی بردارند و رابطه مردم لار و گراش مثل گذشته های قبل از اینها شود.

    البته مردم این دو شهر با هم خوب هستند و وصلت میکنند و تجارت و شراکت دارند باهم ولی اینها نان خود را در تفرقه افکنی میبینند که باید راه حلی اندیشید تا اینها بروند دنبال کارشان.

    امام جمعه گی و پیشنمازی که ارثی نیست .
    و ما باید به روحانیت اصیل خودمان کاملا احترام بگذاریم نه به کسانی که حتی خوده لاریها هم دیگر به انها اعتقادی ندارند
    تازه الان که بچه هاشون میخواهند مثل پدرانشون اقایی کنند نبتید بهشون اجازه بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 نظر
scroll to top