هفت‌برکه – گریشنا: هیات تنیس گراش توانست مقام سوم لیگ برتر باشگاهی کشور را به دست آورد. محمدحسن سبزواری و مسعود درویشی، دو پینگ‌پنگ‌باز گراشی، به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ تیم هیات تنیس روی میز گراش برای اولین بار مقام سومی لیگ برتر باشگاهی کشور را از آن خود کرد. مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه و به صورت رفت و برگشت و پلی‌آف در سقز استان کردستان (رفت) و تهران (برگشت) برگزار شد.

ping pong3

تیم هیات گراش در مرحله رفت رقابت‌ها که آبان‌ماه ۹۸ در سقز برگزار شد توانست با دو برد در مقابل آکادمی ریزبند و ثامن تهران و هیات سقز و دو شکست در برابر نفت و گاز گچساران و استعدادهای برتر اصفهان، و با شش امتیاز، در رتبه سوم جدول قرار گیرد و نگاه خود را به دور برگشت خیره کند.

تیم هیات گراش در مرحله برگشت با ترکیب مسعود درویشی، محمدمهدی آخوندی، مبین علیپور، محمدحسن سبزواری و پارسا سهرابی و با سرمربی‌گری عبدالهادی موغلی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشت و توانست با بازی‌های درخشان، تیم‌های هیات سقز، آکادمی ریزبند و ثامن تهران و استعدادهای برتر اصفهان را شکست دهد و با تنها باخت خود در مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان تیم دوم به مرحله پلی‌آف صعود کند و مقام خود را قطعی کند.

در مرحله نیمه‌نهایی، تیم هیات گراش در مقابل هیات قم که از بازیکنان ملی‌پوش بهره می‌برد قرار گرفت که با بازی‌های نزدیک نتوانست پیروز میدان باشد و در جایگاه سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت. تیم هیات قم توانست مقام قهرمانی را به دست آورد، و نفت و گاز گچساران در جایگاه دوم و تیم‌های هیات گراش و هیات قزوین به مقام سوم مشترک رسیدند.

تیم هیات گراش که برای دومین سال پیاپی در لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور حضور دارد توانست با مقام‌آوری در رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی کشور، نام خود را به عنوان تنها ورزش مقام‌آور شهرستان در رقابت‌های باشگاهی ثبت کند و تاریخ‌ساز شود.

تیم هیات گراش تنها تیم حاضر تنیس روی میز از استان فارس در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود.

ping pong5

دعوت از دو پینگ‌پنگ‌باز به اردوی تیم ملی

هیات تنیس روی میز گراش همچنین از دعوت شدن محمدحسن سبزواری و مسعود درویشی، دو پینگ‌پنگ باز گراشی، به مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.

از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشور، ۲۴ بازیکن نوجوان و ۲۴ بازیکن جوان پسر به انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور جهت اعزام به مسابقات آسیای میانه و قهرمانی آسیا دعوت شدند. در این لیست، نام محمدحسن سبزواری و مسعود درویشی از راکت‌به‌دستان تنیس روی میز گراش به چشم می‌خورد.

مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان ۲۰ الی ۲۴ اسفندماه و نوجوانان ۲۰ الی ۲۴ فروردین ماه برگزار خواهد شد که نفرات برتر مرحله‌های مختلف پیراهن تیم ملی کشورمان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به تن خواهند کرد.

مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، ضمن عرض تبریک به این دو و جامعه بزرگ تنیس روی میز شهرستان گراش و استان افزود: «امیدواریم با تلاش مربیان و خود بازیکنان و حمایت خانواده‌ها و مسولین شهرستان و استان این دو پینگ‌پنگ‌باز گراشی بتوانند به عضویت تیم ملی کشورمان درآبند.»

ping pong4