بستن

مشارکت در حد متوسط / رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنید

هفت‌برکه – گریشنا: از ساعت ۸ صبح امروز دوم اسفندماه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای شورای خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شده است. در شهرستان گراش نیز ۳۷ شعبه آماده‌ی اخذ آرای مردم است (خبر در گریشنا).

برآورد گریشنا از حوزه‌های مختلف رای‌گیری تا ساعت ۱۷ امروز نشان می‌دهد مشارکت مردم در این دوره در حد متوسط است. با توجه به این که زمان زیادی به انتهای مهلت رای‌گیری نمانده است، شهروندان بهتر است سریع‌تر به حوزه‌های رای‌گیری مراجعه کنند و به ساعت‌های آخر موکول نکنند. نکته‌ی دیگر این که معمولا در ساعت‌های نزدیک به غروب، شهروندان بیشتری به شعبه‌ها مراجعه می‌کنند و شعبه‌ها شلوغ‌تر می‌شود.

اختیاری شدن درج اثر انگشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات فارس، گفت: «بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثرانگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شد.» استاندار فارس این تصمیم را برای مقابله با ویروس کرونا دانست و بیان کرد: «ضرورتی بر درج اثر انگشت با استامپ برای رأی دادن مردم نیست و مردم با خیال راحت و بدون دغدغه می‌توانند در شعب اخذ رأی حاضر شوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top