بستن

هلال احمر گراش یک امتیاز تا صعود فاصله دارد

هفت‌برکه – گریشنا: دو روز و چهار مسابقه از سری مسابقات دور دوم لیگ جوانان کشور می‌گذرد، و تیم فوتبال هلال احمر گراش توانسته است در مقابل حریفان قدرتمندش در صدر جدولِ چهارتیمیِ مسابقات بایستد. این تیم تنها به یک امتیاز در بازی آخرش، که فردا برگزار می‌شود، نیاز دارد تا به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش روابط عمومی تیم هلال احمر، مسابقات دور دوم (گروه ب) لیگ یک جوانان کشور، با شرکت چهار تیم هلال احمر گراش، ماشین‌سازی تبریز، پدیده شهر خودرو و صنعت نفت آبادان، از روز یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ شروع شده است. این بازی‌ها به میزبانی تیم هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدای اوز برگزار می‌شود، چون ورزشگاه شهدای گراش برای کاشت چمن شخم زده شده است.

در بازی‌های روز اول که یکشنبه ۲۷ بهمن به ترتیب در ساعت‌های ۱۱ و ۱۴ برگزار شد، پدیده شهر خودرو توانست با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد؛ و هلال احمر و ماشین‌سازی تبریز به تساوی یک یک رضایت دادند.

اما در روز دوم مسابقات، یعنی دوشنبه ۲۸ بهمن، هلال احمر توانست با کسب سه امتیاز بازی، خود را به صدر جدول بکشاند. بازی‌ها روز دوم با بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و ماشین‌سازی تبریز راس ساعت ١١ صبح در ورزشگاه شهدا اوز شروع شد. نتیجه تلاش دو تیم مساوی یک یک بود.

بازی دوم در ساعت ١۴ بین تیم‌های جوانان هلال احمر و شهر خودرو مشهد انجام شد. در نیمه اول، جز ۵ دقیقه اول بازی که تیم مشهدی کمی سوار بر بازی شد، گراشی‌ها کنترل بازی را به دست داشتند. صادق صداقت، مهاجم هلال احمر، در همان نیمه اول با گرفتن پنالتی و زدن گل از روی نقطه پنالتی، هلال احمر را یک هیچ جلو انداخت. در ادامه، شهر خودرو فشار خودش را بیشتر کرد، اما بازی متعادل پیش رفت. در نیمه دوم نیز هر دو تیم چند موقعیت گلزنی داشتند که از دست دادند تا تلاش شهرخودرو برای زدن گل تساوی بدون نتیجه باشد. بدین ترتیب، در روزی که تیم بزرگسالان شهر خودرو مشهد در ازبکستان در سری مسابقات جام باشگاهای آسیا ناکام بود، جوانان این تیم نیز در گراش اسیر جنگجویی جوانان گراش شدند.

این دیدارها یک مهمان ویژه نیز داشت: محمدرضا خطیب، مربی سابق تیم ملی جوانان و از استعدادیاب های فوتبال ایران. 

هلال احمر توانست با این ٣ امتیاز حساس، در پایان روز دوم مسابقات در صدر جدول قرار گیرد. این تیم در روز چهارشنبه و پایانی این دوره از بازی‌ها، برای صعود تنها به یک امتیاز از بازی در مقابل صنعت نفت آبادان نیاز دارد تا به دور آخر بازی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر جوانان کشور را پیدا کند.

بازی‌های روز آخر به صورت همزمان در ساعتی که امشب اعلام خواهد شد، بین تیم‌های هلال احمر گراش و صنعت نفت آبادان و همچنین ماشین‌سازی تبریز و پدیده شهر خودرو در ورزشگاه شهدای اوز برگزار می‌شود. روابط عمومی هلال احمر از تمام علاقه‌مندان به فوتبال دعوت می‌کند که در این مسابقه خانگی، برای تشویق تیم شهرشان به ورزشگاه بیایند.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top