بستن

صعود در سپیدان: جوانان هلال‌احمر با اقتدار به مرحله بعد رفتند

هفت‌برکه: تیم فوتبال جوانان زیر ۱۸ سال هلال‌احمر در راه رسیدن به مسابقات کشوری، مرحله اول مسابقات در سپیدان را بدون شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش حجت عابدی پنجشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲، جوانان هلال احمرگراش با ارائه یک بازی برتر تیم شهید وفایی حریف قدرتمند خود را با ۳ گل شکست دادند تا با اقتدار به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند.

هلال‌احمر بازی‌ها را با برد فرخ مهر بیضا با ۴ گل آغاز کرد و در روز دوم با تیم آرتاکن سیپدان میزبان به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. قبل از برگزاری بازیهای روز آخر تیم فوتبال شهید وفایی با ۶ امتیاز در صدر قرار داشت و صعود خود را قطعی کرده بود و تیم فوتبال هلال احمر با ۴ امتیاز حداقل به یک تساوی برای صعود نیاز داشت. میزبان مسابقات با یک امتیاز در رتبه سوم قرار داشت و روی کاغذ همچنان به صعود تیمشان امیدوار بودند. فرخ مهر بیضا با دو شکست متوالی تنها تیم حذف شده از دورِ مسابقات بود.

نماینده گراش با ترکیبی متفاوت برابر تیم شهید وفایی قرار گرفت میدان دادن به بازیکنان باانگیزه و جوان این تیم که در دو بازی قبل فرصت چندانی برای حضور در مسابقه پیدا نکرده بودند در دستور کار مربیان هلال احمر قرار گرفته بود و این امر باعث شد تیم با روحیه و انگیزه متفاوتی ظاهر گردد بازی روان و مالکانه هلال احمری‌ها خیلی زود جواب داد و آنها توسط حسینعلی بیداد به گل اول دست یافتند. بازی در نیمه اول با همان یک گل به نفع نماینده گراش به پایان رسید.

دقیقه ۶۵ با اخراج مدافع هلال احمر می‌رفت که کار گره بخورد.اما بر خلاف تصور حاضرین در ورزشگاه با وجودِ ده نفره بودن هلال احمر با یک جابجایی و خروج یک مهاجم و اضافه نمودن یک‌هافبک هلال‌احمر اختیار بازی را در دست گرفت. مرتضی ذرع مهاجم فداغی هلال‌احمر با دو گل در دقایق ۷۸ و ۸۵ یک بار دیگر نشان داد که امسال در حال اوج‌گیری است. 

 بازی با همان نتیجه ۳ بر ۰ به نفع هلال احمر به پایان رسید تا این تیم با اقتدار با کسب ۷ امتیاز و بدون شکست به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند. تیم شهید وفایی با وجود شکست با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت و نماینده سپیدان و بیضا از صعود بازماندند. 

هلال احمر گراش، کیان برق آباده، انقلاب کازرون  به همراه سه تیم شیرازی پیام، ایمان سبز و شهید وفایی شش تیم مرحله دوم مسابقات جوانان زیر ۱۸ سال فارس برای صعود به مسابقات کشوری هستند.

محمودی مربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت: خدا را شاکریم علی رغم مشکلات زیادی که برای اعزام تیم گریبانگیرمان بود باز هم نشان دادیم که هلال احمر در هر رده و هر کجای استان و کشور شرکت کند جزء مدعیان بوده، هست و خواهد بود و این روحیه برنده شدن چیزی‌ست که در ذهن تک تک بازیکنان نقش بسته و به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: از اینکه بازیکنان توانایی خودشان را به معرض نمایش گذاشتند و در مصاف با حریفان با انگیزه ای خاص حاضر میشدند خیلی خیلی خوشحال هستیم و تمام تمرکزمان را برای مرحله بعد معطوف می‌کنیم.

محمودی در پایان از مدیر عامل زحمتکش، کادر فنی، بازیکنان و خانواده محترمشان و عواملی که در اعزام تیم نقش داشتند تشکر کرد.

برای تیم فوتبال هلال احمر در این دوره از مسابقات علی جهاندیده، محمدرضا رحیمی، محمد صحرانورد،‌ مهدی شبان، حسین مقدسی، سید محمد موسوی، ایلیا هادی پور، محمد امین افشار،‌ نوید جامع، میثم بزازی، محمد مهدی ملکی، مرتضی ذرع، ابوالفضل انصار، محمد مهدی ملایی، حسینعلی بیداد، نیما کیانی، سعید افسرده، اشکان کاظمی ،سعید اکبر پور، آرمان رهنماپور، امیرحسین حاجی حسینی، امیرحسین مطهری، امیرحسین پیمان، محمدرضا عابدی، امیرحسین جوکار، احمد رضا شکیب، امیرمهدی عباسی،‌ ابوالفضل دلخوش،‌ علیرضا اکبریان، حسین جعفری،‌ فرهان آبچر به میدان رفتند.

نتایج کلی مسابقات
فرخ مهر بیضا ۰ – هلال احمر گراش ۴
آرتا کن سپیدان ۱- شهیدا وفایی شیراز ۳
شهید وفایی شیراز ۳ – فرخ مهر بیضا ۱
آرتاکن سپیدان ۲ – هلال‌احمر گراش ۲
هلال‌احمر گراش ۳ – شهید وفایی شیراز ۰
آرتاکن سپیدان ۴ – فرخ مهر بیضا ۲

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top