بستن

هواداران پرسپولیس در جشنواره فوتسال پابه‌توپ شدند

هفت‌برکه – گریشنا: اولین دوره مسابقات فوتسال جشنواره‌ی هواداران پرسپولیس کبیر در سطح منطقه‌ای و با حضور شش تیم در سالن سه هزار نفری دکتر محبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون هواداران پرسپولیس شهرستان گراش، این مسابقات به همت این کانون و به یادبود شهید سردار سلیمانی و به مناسبت دهه فجر در روزهای سه‌شنبه ۲۲ بهمن تا جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ برگزار شد. در این مسابقات شش تیم پلاسکو پوشاک، ستاره فارس، شهید رحمانیان، شهید حکیم‌فر، پرسپولیس نوین و شهید باقرپور حضور داشتند.

تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه سه تیمی قرار گرفتند که در پایان مسابقات دور گروهی طبق مقررات اعلام شده، دو تیم سرگروه (پلاسکو پوشاک و ستاره فارس) به مسابقه نهایی راه یافتند و دو تیم (شهید حکیم فر و شهید رحمانیان) دیدار رده بندی را برگزار کردند.

در دیدار رده‌بندی، تیم شهید رحمانیان پس از تساوی در وقت‌های قانونی توانست در ضربات پنالتی بر تیم شهید حکیم‌فر غلبه کند و به مقام سومی دست یابد. همچنین در دیدار فینال، تیم پلاسکو پوشاک پس از تساوی در وقت‌های قانونی توانست تیم ستاره فارس را مغلوب سازد و به مقام اولی این مسابقات دست یابد.

در مراسم اختتامیه، از حمایت‌کنندگان این مسابقات، مهدی صمیمی، مسئول کانون هواداران پرسپولیس شهرستان گراش، و علیرضا پورشمسی، هوادار پرسپولیس، تقدیر شد. از داوران مسابقات، مرتضی آشفته، احمدرضا محمودی، اسماعیل بلبلی، مهدی آذرافروز، علی داوری‌فرد، حمید واحدی، رضا اعتمادی و هادی افشار تقدیر به عمل آمد.

در پایان، نفرات برتر مسابقات نیز به این شرح معرفی شدند: بهترین دروازه‌بان علی مهرآیین از تیم پلاسکو پوشاک؛ بازیکن اخلاق مسعود حکیم‌فر از تیم شهید حکیم فر؛ آقای گل مسابقات محسن محمدی از تیم ستاره فارس؛ بهترین بازیکن مرتضی هدایتی از پلاسکو پوشاک. به این نفرات هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد.

از طرف مسئول کانون هواداران پرسپولیس شهرستان گراش، از مدعوین و روسای هیات‌ها، محمدجواد جوکار رئیس هیات فوتبال، علیرضا ثابت سروستانی رئیس اداره ورزش و جوانان، شیخ محمد عالی‌پور و آقای پیشداد و از عوامل اجرایی مسابقات، مهدی کهندلی، اسماعیل بلبلی، مهدی عابدینی و ابوذر عباسی تقدیر و قدردانی شد.

2 نظر

  1. پس از تساوی تیم های پلاسکو پوشاک و ستاره فارس در وقت های قانونی تیم پلاسکو پوشاک توانست در ضربات پنالتی تیم ستاره فارس را مغلوب کند و به مقام قهرمانی دست یابد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top