بستن

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در بخش ارد

هفت‌برکه – گریشنا: با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، دو طرح چمن مصنوعی در شهر ارد و روستای آغصه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه رحمانی پیس از سفر به ارد بازدیدی از دو مجموعه ورزشی محبی و شهدا در شهر گراش داشت اما برای بازدید از سالن مجموعه محبی که بزرگترین سالن ورزشی جنوب فارس است با در بسته روبه‌رو شد. 

معاون عمرانی وزیر در سفر بعد از افتتاح دو چمن مصنوعی از پروژه نیمه تمام خیر ساز زمین جمن مصنوعی روستای زینل اباد بازدید کرد.

به گزارش حجت عابدی اصغر فرودی فرماندار گراش، ایرج رحمانی معاون عمرانی وزیر ورزش و جوانان،حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش، حجت السلام سید مهدی علوی امام جمعه ارد، حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گراش، بخشدار ارد و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و بخش در مراسم افتتاح حضور داشتند.

فرماندار: ۵ روستای گراش هنوز چمن مصنوعی ندارند

اصغر فرودی فرماندار گراش در آیین افتتاح این پروژه ورزشی خواستار توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان شد و اظهار داشت: امید است با آگاهی کامل از نقش ورزش در سلامت روح و جسم افراد و اثرات مثبت اجتماعی این امر، برای تقویت زیرساخت های ورزش شهرستان گام برداشته شود

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام گام اساسی در توسعه ورزش شهرستان است، اظهار داشت: تکمیل سالن ورزشی ارد، سالن ورزشی دهستان فداغ و زمین چمن مصنوعی روستای زینل آباد نیازمند اعتبارات است.

وی ایجاد زمین چمن مصنوعی در روستاهای حسین‌آباد، لب اشکن، محمد زینا و کنگ و ریشه را ضروری دانست و تصریح کرد: توجه به ورزش روستایی موجب توسعه مناطق محروم می‌شود.

فرماندار گراش بر تکمیل پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی بزرگ در مرکز شهرستان، خوابگاه ورزشی، نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تقویت رشته‌های و هیات‌های ورزشی تاکید کرد.

معاون عمرانی وزیر ورزش: در استان فارس با نگاه ملی کار می‌شود

ایرج رحمانی معاون عمرانی و هماهنگی امور استان‌هایی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: علی رغم همه محدودیت‌های مالی که به واسطه تحریم‌های یک سویه و ناجوانمردانه امریکای جنایتکار صورت گرفته، پروژه‌های ورزشی اجرایی می شود.

وی افزود: در دهه فجر امسال در ۲۹ استان کشور ۳۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان با متراژ حدود ۷۴۴ هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در استان فارس با نگاه ملی کار می‌شود و با توجه به عملکرد خوب مدیر کل و خیرین تلاش خواهیم کرد پروژه های چهار شهرستان جنوبی استان در جلسه‌ای بررسی و تامین اعتبار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان: در دهه فجر ۶۱ پروژه ورزشی در فارس افتتاح می‌شود

حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در این مراسم با بیان اینکه شهرستان گراش ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه ورزش گفت: امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولین ادارات چهار شهرستان مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان را بررسی خواهیم کرد.

کامیاب اضافه کرد: در دهه فجر سال جاری ۶۱ پروژه ورزشی در فارس با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که ۹۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان فارس بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و افرود: سالن ورزشی دهستان فداغ تامین اعتبار شده که به زودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود اما برای بهره برداری از سالن ورزشی ارد نیازمند کمک خیرین هستیم، پروژه یک پروژه سنگین است و نیاز است که خیرین در کنار دولت ورود کنند تا هر چه سریع تر شاهد افتتاح و استفاده از آن باشیم

وی در تجلیل از قاسم فرسوده گفت: این شخص زندگی خود را صرف و وقف جوانان کرده و بدون هیچ چشم داشتی توان خود را در این راه به کار گرفته است

هفته‌ گذشته نیز همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خنج، جمشید تقی‌زاده معاون امور استان‌های این وزارتخانه به گراش سفر کرد. حضور و بازدید از مجموعه ورزشی محبی تنها برنامه معاون وزیر ورزش و جوانان در گراش بود. (خبر در گریشنا)

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. با سلام و خدا قوت خدمت رییس اداره ورزش و جوانان گراش و فرماندار پرتلاش و مدیر کل ورزش و جوانان فارس و معاون وزیر ورزش اقای رحمانی
    طی سالهای ۹۷ و ۹۸ واقعا ورزش گراش جهش رو به زسدی از خود داشته است
    از تلاش دوستان باید تشکر و قدر دانی کرد

  2. جناب ورزشی نخبه
    اقا خبر دار شدید که امروز معاون عمرانی وزیر ورزش و مدیر کل به درب بسته سالن ورزشگاه محبی برخوردند

    لطف کنید شما که میفرمایید ظرف مدت یکسال جهش داشتیم نام هم ببرید

    این دو طرح هم که شاهد افتتاح ان بودیم مربوط به این یکسال نیست

  3. ورزشکار نخبه می تونی بگی از چه لحاظ ورزش گراش جهش داشته بارها اومدم اداره برای پیگیری کار ارد به نتیجه نرسیدیم این زمین هم بعد از سه سال شروع تازه افتتاح گردید

  4. یعنی معاون وزیر از پایتخت اومده برای افتتتاح دو زمین چمن؟
    واقعا کار بزرگی انجام دادند یه وقت دیسک کمر نگیرند دولتمردامون

  5. بعداز ریاست استاد حسن نژاد افت زیادی توی ورزش داشتیم از والیبال و فوتبال گرفته تا تیرو کمان و ….البته رییس کنونی سعی و تلاش خودشو میکنه ادم بااخلاق و باشخصیتیه ولی سیاست کاری اونجور که باید و نداره ویک مسئله دیگه اینکه به داد فوتبال گراش برسین

  6. اتفاقا نظر بنده این است که افت ورزش در دوران ریاست اقای حسن نژاد بوده که اصلا نه والیبالی ؛ نه بسکتبالی ؛ نه هندبالی نه بقیه رشته ها مثل دوچرخه سواری و … اصلا فعالیتی نداشتند اما الان به نسبت فضای ورزشی شهرستان فعال تر شده و در مناسبتهای مختلف برنامه متنوع ورزشی برگزار میشه
    با ارزوی توفیق برای خدمتگزارلن صدیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top