بستن

پردیس هنر با نمایشگاه کلاژهای دانش‌آموزان افتتاح شد

هفت‌برکه – گریشنا: محل سابق یک پیتزافروشی با همکاری شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به پردیس هنر تبدیل شد.

به گزارش گریشنا پردیس هنر در بوستان یاران صبح شنبه ۱۲ بهمن‌ماه به مناسبت آغاز دهه فجر و روز گراش افتتاح شد. نمایشگاه کلاژ دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ نخستین نمایشگاه این نگارخانه است.

پریسا خواجه‌پور فرزند شهید حسن خواجه‌پور این نمایشگاه را در حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان فرهنگی و هنری آموزش و پرورش و  مدیر و موسس مدرسه فرهنگ افتتاح کرد.

مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش گفت: «این محل پیش از این یک پیتزافروشی بود که با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری گراش در اختیار ما قرار گرفت. انجمن‌های هنری ۳۰ میلیون تومان برای بازسازی این محل هزینه کردند تا فضا مناسبی برای اجرای نمایشگاه‌های هنری و تئاتر آماده شود.»

آیینه افروز گفت: «به دلیل شرایط اقتصادی بسیاری از اماکن فرهنگی مانند کتابفروشی‌ها به اماکن تجاری تبدیل می‌شود. خیلی خوشحالم که در گراش مسیر برعکس طی شده است و یک فست‌فودی به یک نگارخانه و مکان فرهنگی تبدیل می‌شود. این نشان دهنده نگاه فرهنگی مجموعه مدیریت شهری گراش است.»

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نخستین نمایشگاه پردیس فرهنگ گفت: «با همکاری خانم نرگس دانشور تعداد ۶۵ اثر کلاژ دانش‌آموزان کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم مدرسه فرهنگ در اینجا به نمایش در آمده است. این دومین نمایشگاه دانش‌آموزی ست که اداره ما برگزار می‌کند و نشان دهنده استعدادهای هنری نهفته‌ای است که در میان دانش‌آموزان وجود دارد.»

آیینه‌افروز با تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش گراش گفت: «در چند سال اخیر همکاری خوبی بین ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد وجود داشته است. خانم بهمنی در کانون فرهنگی تربیت‌بدنی و آقایان محسن افشار و حمیدرضا توکلی در خود اداره تلاش زیادی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری داشته‌اند و امیدواریم این همکاری‌ها در طولانی مدت نسل تازه‌ای از هنرمندان گراشی را تربیت کند.»

آیینه‌افروز با اشاره به مکان‌های فرهنگی گراش گفت: « پردیس هنر بعد از نگارخانه آبشار اندیشه و نگارخانه فرهنگ سومین نگارخانه فعال گراش است. به آماده شدن زیرساخت‌های فرهنگی توقع داریم هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی با آماده کردن کارهای خود هر ماه نمایشگاهی را برگزار کنند. در این محل بعد از نمایشگاه کلاژ، از ۱۸ بهمن‌ماه کارهای انجمن خوشنویسان نمایش داده خواهد شد.»

نمایشگاه کلاژ دانش‌آموزان دبستان غیر دولتی فرهنگ ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه در پردیس هنر برگزار می‌شود. پردیس هنر در بوستان یاران واقع در بلوار شیخ احمد انصاری قرار دارد. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top