بستن

چهار هفته رقابت داغ تا پایان لیگ برتر فوتبال فارس

هفت برکه (گریشنا): هفته هیجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های استان فارس با برگزاری شش دیدار به پایان رسید که تیم هلال‌احمر گراش در شیراز مقابل ماهان نوین شیراز به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر، جمعه، یازدهم بهمن ماه تیم فوتبال هلال احمر گراش در ورزشگاه اختصاصی ماهان در حالی که دو بار از حریف شیرازی خود پیش افتاد در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

قرمز‌پوشان هلال احمر که در دو هفته گذشته دو پیروزی شیرین مقابل رقبای مدعی و سرسخت شیرازی، ایمان سبز و پرسپولیس شیراز کسب کرده بودند برای ادامه این روند چشم به کسب ۳ امتیاز این دیدار داشتند.

در مقابل، تیم زرد پوش ماهان محمد مطوری بازیکن اسبق فجر و برق شیراز را روی نیمکتش می‌بیند، در نیم فصل دوم تیمی متحول شده را روانه مسابقات کرده و بازی‌های زیبایی از خود به نمایش می‌گذاشتند تا حدی که برای تیم‌های بالای جدول خط و نشان می‌کشند.

هلال احمری‌ها در صحنه‌ای مشکوک شدیدا اعتقاد به پنالتی داشتند زیرا گلر ماهان در حالتی تک به تک حمیدرضا پزشک را سرنگون نمود ولی تشخیص داور ادامه بازی بود پس از آن که گراشی‌ها برای رسیدن به گل بی‌تابی می‌کردند از روی پرتاب بلند اوتی محسن محمدی و ضربه زیبای محمد جواد آذرآیین به گل اول خود دست یافتند.

هلال احمر که به دنبال برتری و کسب سه امتیاز بود بر حملات خود افزود و با یک کار زیبای تیمی که پزشک و مرادی شروع کننده آن بودند در نهایت پاس در عمق حمید پزشک باعث شد که محسن محمدی در حالت تک به تک با ضربه‌ای استادانه گل دوم و برتری هلال احمر را به ثمر رساند.

هلال احمر در رفت و برگشت این دوره از بازی‌ها توانست مقابل تیم ماهان نوین شیراز چهار امتیاز کسب کند.‌ در جدول رده بندی لیگ برتر بزرگسالان استان فارس تا پایان هفته هیچدهم تیم‌های استوک مرودشت با ۳۴، پدیده ستارگان آباده و هلال احمر گراش ۳۱ امتیاز و ایمان سبز شیراز ۲۹ امتیاز به ترتیب اول و چهارم هستند.

هلال احمر تا پایان این فصل چهار بازی باقی مانده دارد، لیدوما نورآباد ممسنی و پادانای میمند بازی‌های خارج از خانه و بازی با زاگرس و ایرانیان شیراز دو بازی خانگی تیم هلال احمر هستند.

تیم استوک مرودشت در ادامه بازی‌ها در هفته نوزدهم میزبان بنتو اسیر مهر است پدیده ستارگان آباده به کازرون می‌رود تا در مقابل تیم کاروتک این شهر به زمین برود و تیم ایمان سبز شیراز برابر زاگرس شیراز دربی برگزار خواهد کرد.

برای هلال احمر گراش مسعود دشتابی،علی سبیلی، محمد رضا روزبه، مصطفی رادمرد، محسن محمدی، مصطفی مرادی،حمید پزشک،رضا جوکار، محمد جواد آذرایین(سامان شعبانی ۷۵)، صادق صداقت(مرتضی چوبین ۶۰) و مصطفی کارگشا به سرپرستی حجت عابدی به میدان رفتند.

هلال احمر تا پایان هفته هچدهم توانست هشت برد، هفت مساوی و سه باخت در کارنامه خود به ثبت برساند. علیرضا حیدر پناه قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و عدنان پیروی، رمضان رضایی مقدم و محمد مهدی آزاد او را در امر داوری یاری کردند.

حسین مفتاح ناظر داوری و نادر امیری به عنوان نماینده هیات فوتبال استان فارس بازی را برگزار کردند.

هلال احمر گراش در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر استان فارس جمعه، هیجده بهمن ماه در نورآباد ممسنی به مصاف تیم لیدوما این شهرستان خواهد رفت. این بازی برای هلال احمری‌ها که چشم به صعود به لیگ دسته سوم کشور دوختند، سرنوشت‌ساز است.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top