هفت برکه (گریشنا):  علی‌اکبر غلامی،رئیس اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش، خیرین را به مشارکت در طرح «حلقه‌ی وصل» دعوت کرد. در این طرح جهیزیه‌ی زوج‌های تحت پوشش بهزیستی تامین می‌شود.

به گزارش هفت برکه:علی‌اکبر غلامی،رئیس اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش با اشاره به این که در گراش هفت زوج در صف انتظار برای دریافت جهیزیه هستند، گفت:«پویش تامین جهیزیه ویژه ۱۸۰۰ زوج نیازمند تحت پوشش بهزیستی فارس یک طرح سراسری است که تنها شامل افرادی می‌شود که یا زوج یا زوجه تحت پوشش بهزیستی باشند. در گراش هشت زوج در نوبت دریافت جهیزیه هستند که شش نفر از این زوج‌ها گراشی و دو نفر آن‌ها غیر بومی هستند.»

غلامی  با این جمله که بیایید حلقه وصل باشیم، خیرین و مردم را دعوت کرد تا به صورت نقدی یا غیر نقدی در این طرح مشارکت کنند. او راه مشارکت در این طرح را توضیح داد و گفت:«محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادرات بهزیستی شهرستان‌ها است. حساب مشارکت‌های مردمی فارس- بانک توسعه تعاون ۲۴۱۳۹۰۷۳۴۵۳۰۰۱۱ و حساب مشارکت‌های مردمی فارس- بانک مرکزی ۴۱۵۸۰۳۴۵۴۱۶۲۲۰۹۹ و شماره کارت:۵۰۲۹۰۸۱۰۸۰۰۰۰۰۰۹ نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است. شماره‌ی ۵۲۴۴۶۰۱۶ داخلی ۱۰۸ نیز شماره‌ی اداره‌ی بهزیستی گراش است که افرادی که قصد مشارکت در این طرح را دارند می‌توانند برای گرفتن اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرند.»

علی داوری‌فرد،مسئول مشارکت‌های مردمی اداره‌ی بهزیستی با بیان این که با توجه به فصل سرما نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در گراش به وسایل گرمایشی نیاز دارند، گفت:«مددجویان تحت پوششی در شهرستان وجود دارد که حتی توانایی خرید وسایل گرمایشی ندارند خیرینی که قصد دارند به این افراد کمک کنند می‌توانند بخاری نفتی، بخاری گازی، پتو، لباس گرم‌های نو و بلااستفاده خود را برای توزیع بین این مددجویان به اداره‌ی بهزیستی تحویل دهند.»

داوری‌فرد یکی از نیازهای مبرم در اداره‌ی بهزیستی را لوازم بهداشتی می‌داند و می‌گوید:«لوازم بهداشتی مهم‌ترین نیاز معلولین است و بیشترین لوازم بهداشتی مورد استفاده ایزی لایف در سایزهای مختلف است. پوشک بچه در سایزهای مختلف، کیسه‌ادرار، سرم شست‌وشو،انواع چسپ‌های ضد حساسیت، کیسه‌ی کلستومی از دیگر وسایل بهداشتی است که بیشترین استفاده را بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی گراش دارد.»

او در پایان به افراد خسارت‌دیده در جریان بارندگی‌های اخیر نیز اشاره کرد و گفت:« از خیرین و مردم می‌خواهیم در صورت توان ازکمک به افراد خسارت‌دیده در جریان بارندگی اخیر که تحت پوشش بهزیستی هستند برای پیشگیری از خسارت‌های سنگین‌تر در آینده دریغ نکنند.»

1 2