هفت‌برکه – گریشنا: مهدی مهرابی و عزیز نوبهار دو عضو انجمن حمایت از زندانیان گراش در نامه‌ای به رییس این انجمن استعفای خود را اعلام کردند.

انجمن مردمی حمایت از زندانیان در میان مردم به عنوان «جشن گلریزان» شناخته می‌شود. فعالیت اصلی این انجمن تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است. در دوره جدید فعالیت این گروه دو جشن گلریزان ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ در سالن شیخ احمد انصاری و ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ در سالن دبیرستان محبی برگزار شد. (خبر در گریشنا)

در آخرین جلسه انجمن حمایت از زندانیان ۱۸ آذرماه دو عضو این انجمن از عضویت استعفا دادند. هر چند عزیز نوبهار و مهدی مهرابی اشاره مستقیمی به دلیل استعفا نکرده‌اند اما در جلسات پیشین در مورد نحوه هزینه‌کرد مبلغ دریافتی اختلاف‌نظری‌هایی وجود داشت که به نظر می‌رسد این مساله در نهایت منجر به این استعفا شده است.

متن این استعفا را ادامه می‌خوانید:

GOLRIZAN

دوست گرانقدر جناب اقای مصطفی خورشیدی

رییس محترم انجمن مردمی حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد گراش

احتراما با توجه به مشغله کاری و عدم امکان حضور موثر و مشکلات پیش رو از حضور در انجمن عذر خواهی نموده و استعفا خود را از عضویت در این انجمن تقدیم می‌داریم.
از مردم شریف که به این جانبان اعتماد نمودند و کمک‌های خود را در اختیار انجمن قرار دادند سپاسگزاریم و برای اعضا جدید آرزوی موفقیت داریم.
با احترام
مهدی مهرابی
عزیز نوبهار

۱۸ اذر ۹۷