هفت‌برکه- گریشنا: فرماندار گراش و اعضای شورای اداری در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ۲۳ مردادماه، با خانواده دو تن از آزادگان شهرستان در بخش ارد، ابراهیم خرم‌دل و علیرضا قائدی دیدار و گفتگو کرد.

Arad Azadegan 3

ابراهیم خرمدل جانباز و آزاده ۴۰ درصد متولد ۱۳۴۶ است. خرمدل سال ۶۳ در عملیات بدر به اسارت در آمد و افتخار ۶۶ ماه آزادگی دارد. علیرضا قائدی جانباز و آزاده ۴۵درصد متولد ۱۳۴۷ است. این جانباز از سال ۶۶ در منطقه شلمچه در پاتک دشمن اسیر شد و سابقه  ۳۸ ماه آزادگی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، اصغر فرودی در این دیدار با دلجویی و قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان گفت: شما آزادگان سرافراز با مقاومت و پایداری خود، در واقع دشمن بعثی را به اسارت گرفتید .

اصغر فرودی با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌های معنوی و ارزشمند جامعه هستند، تصریح کرد: آزادگان درس ایستادگی و مقاوت به ما دادند و کسانی بودند که با خدا معامله کردند.

وی اضافه کرد: آزادگان وارثان شهدا هستند و آزادگان باید بتوانند رسالت شهدا را به خوبی در جامعه انعکاس بدهند.

فرماندار گراش با بیان اینکه امروز باز هم دشمن در برابر ملت ایران قرار گرفته و جنگ اقتصادی به راه انداخته است، گفت: با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی و دسیسه دشمنان علیه نظام، انقلاب و مردم ایران می‌توان با حفظ اتحاد و انسجام ملی تمامی توطئه های دشمنان را در جنگ اقتصادی خنثی کرد.

اصغر فرودی فرماندار گراش همچنین با حضور در منزل شهید غلامعباس اژدری با خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفتگو کرد. شهید غلامعباس اژدری ۸ مردادماه ۱۳۶۲ در عملیات پدافند در مهاباد کردستان در سن ۱۷سالگی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای ملی است، اظهار داشت: تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران وظیفه ای ملی است و باید مردم و مسئولان در این امر مهم همواره فعالیت داشته باشند.

Arad Azadegan 1

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش از تجلیل از خانواده‌های معظم آزادگان در روز چهاشنبه ۲۴ مرداد‌ماه خبر داد و افزود: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطره‌ای خوش در ذهن همه ما به‌جای گذاشت و شور و شعف خاصی را در فضای جامعه ایجاد کرد به همین مناسبت از خانواده محترم ۷ آزاده شهرستان تجلیل خواهیم کرد.

این مراسم چهارشنبه شب با حضور خانواده‌های معظم ازادگان برگزار می‌شود همچنین قرار است در نماز جمعه این هفته از آزادگان تقدیر شود.

Arad Azadegan 2