بستن

فرماندار گراش مهمان دو آزاده اردی

هفت‌برکه- گریشنا: فرماندار گراش و اعضای شورای اداری در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ۲۳ مردادماه، با خانواده دو تن از آزادگان شهرستان در بخش ارد، ابراهیم خرم‌دل و علیرضا قائدی دیدار و گفتگو کرد.

ابراهیم خرمدل جانباز و آزاده ۴۰ درصد متولد ۱۳۴۶ است. خرمدل سال ۶۳ در عملیات بدر به اسارت در آمد و افتخار ۶۶ ماه آزادگی دارد. علیرضا قائدی جانباز و آزاده ۴۵درصد متولد ۱۳۴۷ است. این جانباز از سال ۶۶ در منطقه شلمچه در پاتک دشمن اسیر شد و سابقه  ۳۸ ماه آزادگی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، اصغر فرودی در این دیدار با دلجویی و قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان گفت: شما آزادگان سرافراز با مقاومت و پایداری خود، در واقع دشمن بعثی را به اسارت گرفتید .

اصغر فرودی با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌های معنوی و ارزشمند جامعه هستند، تصریح کرد: آزادگان درس ایستادگی و مقاوت به ما دادند و کسانی بودند که با خدا معامله کردند.

وی اضافه کرد: آزادگان وارثان شهدا هستند و آزادگان باید بتوانند رسالت شهدا را به خوبی در جامعه انعکاس بدهند.

فرماندار گراش با بیان اینکه امروز باز هم دشمن در برابر ملت ایران قرار گرفته و جنگ اقتصادی به راه انداخته است، گفت: با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی و دسیسه دشمنان علیه نظام، انقلاب و مردم ایران می‌توان با حفظ اتحاد و انسجام ملی تمامی توطئه های دشمنان را در جنگ اقتصادی خنثی کرد.

اصغر فرودی فرماندار گراش همچنین با حضور در منزل شهید غلامعباس اژدری با خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفتگو کرد. شهید غلامعباس اژدری ۸ مردادماه ۱۳۶۲ در عملیات پدافند در مهاباد کردستان در سن ۱۷سالگی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای ملی است، اظهار داشت: تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران وظیفه ای ملی است و باید مردم و مسئولان در این امر مهم همواره فعالیت داشته باشند.

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش از تجلیل از خانواده‌های معظم آزادگان در روز چهاشنبه ۲۴ مرداد‌ماه خبر داد و افزود: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطره‌ای خوش در ذهن همه ما به‌جای گذاشت و شور و شعف خاصی را در فضای جامعه ایجاد کرد به همین مناسبت از خانواده محترم ۷ آزاده شهرستان تجلیل خواهیم کرد.

این مراسم چهارشنبه شب با حضور خانواده‌های معظم ازادگان برگزار می‌شود همچنین قرار است در نماز جمعه این هفته از آزادگان تقدیر شود.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. سلام میشه لطف کنید کسانی که اطلاع دارندبفرمایندچرادرمراسمهایی که بعدازانتصاب امام جمعه جدیدبرگذارشده ایشون حضور ندارند مشکلی است لطفا برای ما روشن بفرماییدممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top