حجت‌الاسلام شاهچراغ جمعه این هفته اولین خطبه نماز جمعه خود را از تریبون بخش ارد خواند.

به گزارش سایت رویدادشهر، ۷ مهرماه با حضور حجت الاسلام سید احمد تقوی معاون جذب و پذیرش ائمه جمعه جنوب کشور، حجت الاسلام سید رضا شاهچراغ به عنوان امام جمعه جدید ارد معرفی شد.

capture55

حجت الاسلام تقوی در مراسم معارفه امام جمعه که در محل مصلای نماز جمعه بخش ارد برگزار شد، تقارن میلاد با سعادت امام رضا(ع) و انتصاب امام جمعه جدید ارد را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: تقارن یافتن این دو مناسبت به فضل خدا مایه خیر و مباهات خواهد بود.

 حجت الاسلام سید رضا شاهچراغ امام جمعه جدید ارد نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته ارد، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: این تقوا است که انسانها را با فضیلت تر میکند.

وی ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: امیدواریم در این روز عزیز، الطاف ائمه معصومین خصوصا حضرت علی بن موسی رضا(ع) نسیب حال ما شود تا بتوانیم در این راه محکم و استوار گام برداریم.

سید رضا شاهچراغ با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: ما همان گونه که امام راحل فرمودند، در جنگ آموختیم که روی پاهای خودمان بایستیم. استقلال، خودکفایی، توکل به خدا و اعتماد به دیگران نداشتن و اعتماد و اعتقاد به جوانان این مرز و بوم داشتن، از دست آورد های دفاع مقدس است.

وی افزود: پیشرفت های که ما امروز در زمینه های نظامی، هسته ای و پزشکی شاهد آن هستیم، اینها از برکت همین دفاع مقدس است.

به گزارش رویدادشهر، در این مراسم طی حکمی از سوی سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، سید رضا شاهچراغ به عنوان امام جمعه بخش ارد، برای مدت سه سال انتخاب شد.

حجت الاسلام سید رضا شاهچراغ متولد شهر ارادان استان سمنان است و قبل از این در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل بوده است.

انتهای گزارش./