شبکه بهداشت و درمان گراش به مناسبت روز جهانی سالمند می‌خواهد با دعوت از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های دانش‌آموزان مدارس حسنی و ام‌البنین از آنان تقدیر کند. این تنها یکی از برنامه‌های شبکه بهداشت به مناسبت روز جهانی سالمند است.

برپایی چادر نمادین در محل نماز جمعه با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت و انجام تست‌های سالمندی در مرکز بهداشتی درمانی شماره ۱ در طول هفته سالمند با همکاری دانشکده پیراپزشکی و شبکه بهداشت از دیگر برنامه‌های مطرح شده در جلسه بیست و ششم شهریور در شبکه بهداشت و درمان بود.

دکتر محمدی ریاست شبکه بهداشت و سرکار خانم دکتر متین معاونت بهداشتی و خانم زمانی مسئول بهداشت خانواده به همراه نمایندگان آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری، فرمانداری، کمیته امداد، شورای شهر، دانشکده پیراپزشکی و بهزیستی در جلسه‌ای برای هفته سالمند برنامه ریختند. در این جلسه قرار بر معرفی یک نفر از هر اداره برای همکاری با شبکه بهداشت در خصوص سلامت سالمندان شد.

در این هفته هماهنگی با امام جماعت مساجد ولیعصر و امام زین‌العابدین و صاحب الزمان برای تقدیر از سالمندان با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت انجام خواهد شد. دیدار از سالمندان خانواده شهدا و تهیه و نصب پلاکارد در اماکن اصلی شهر نیز از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

روز جمعه نهم مهرماه روز جهانی سالمندان است.