گریشنا: مرغداری گوشتی ده هزار قطعه‌ای در دهستان فداغ گراش افتتاح شد.

fedagh

سیزدهم شهریورماه پروژه‌‌ی مرغداری گوشتی به همراه چندین پروژه که قرار بود در هفته دولت به بهره برداری برسد در فداغ افتتاح شد. با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و مسوولین شهرستان گراش، پروژه پارک محله‌ای کلنگ‌زنی شد و مرغداری گوشتی ۱۰ هزار قطعه‌ای دهستان فداغ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش پروژه معابر روستای فداغ، احداث پارک محله‌ای و بلوار ورودی روستا جمعا با اعتباری بالغ بر ۱۵۹میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مدت سه ماه اجرا خواهد شد. طرح مرغداری گوشتی ده هزار قطعه‌ای دهستان فداغ با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان و ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ تن گوشت افتتاح شد. این طرح در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

مهندس کریمی فرد فرماندار گراش در آیین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها که با حضور جمعی از مردم و معتمدین محلی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم دهستان فداغ ابراز امیدواری کرد بازدید و سرکشی از مناطق مختلف شهرستان در فواصل زمانی مشخص و در طول سال به صورت منظم و مستمر به منظور شناسایی مشکلات مردم با حضور کلیه مسوولین ادارات انجام گیرد.

این نخستین سفر عبدالرحیم رحمانی بخشدار مرکزی گراش به مهمترین دهستان بخش مرکزی شهرستان بود.

عکس‌ها: روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی گراش