هفت‌برکه (گریشنا): تیم شهدای گراش در مسابقات والیبال لیگ لارستان، یادواره مرحوم آیت‌اللهی و راستی لاری، بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال گراش، در این لیگ هشت تیم به صورت دوره‌ای در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان لار با هم رقابت کردند. تیم‌های سایپا یدک استوار، اداره کل راه و شهرسازی، شهید باکلاه و شهید مختار به عنوان نمایندگان لار؛ سه تیم شهدا، راه و شهرسازی و هفت‌برکه به عنوان نمایندگان گراش؛ و همچنین تیم شهید جعفریان به عنوان نماینده‌ی کهنه اوز در این مسابقه توانایی‌های خود را محک زدند.

در نهایت تیم سایپا یدک لار به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و اداره کل راه و شهرسازی لار و شهدای گراش به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. تیم شهید مختار لار نیز به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، دوم بهمن با حضور مسئولان لارستان، بیت آیت‌الله آیت‌اللهی، خانواده راستی‌ لاری و جمعی از آتشنشانان شهرستان جهت ادای احترام به شهدای ساختمان پلاسکو تهران، در سالن اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم جام و مدال خود را دریافت کردند.
چند داور گراشی نیز قضاوت برخی از این بازی‌ها را به عهده داشتند،عبدالحمید حسین‌شیری، خلیل حسنی، علی حقارت، محمدرضا رشیدی و علیرضا قنبرپور تیم داوری این مسابقات از گراش بودند. در این مسابقات عبدالحمید حسین‌شیری به عنوان بهترین سرداور، اسماعیل رستمی از تیم شهدا به عنوان بهترین دریافت‌کننده- قدرتی، علی‌اکبر یوسفی از تیم هفت‌برکه به عنوان بهترین مدافع میانی، و سید حسن مجلسی از تیم راه و شهرسازی به عنوان بهترین پشت خط‌ زن انتخاب شدند.
گفتنی است که تیم والیبال هفت‌برکه گراش، قهرمان دوره‌های گذشته در این لیگ، چهار مهره کلیدی خود را در اختیار نداشت.

valebal1