گریشنا (هفت‌برکه): هاشم قاسمی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس، دوم دی‌ماه با حضور در فرمانداری لارستان برای نامزدی انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

به گزارش هفت‌برکه، هاشم قاسمی اهل روستای ده‌فیش بخش بنارویه است. او با مدرک فوق‌لیسانس علوم تربیتی در حال حاضر به عنوان کارشناس مسئول مدارس نمونه دولتی و شبانه‌روزی‌های استان در اداره‌ کل فارس کار می‌کند.

قاسمی متولد ۱۳۴۸ است و چهار سال دوره آموشی دانش‌سرای تربیت‌معلم را در شهر گراش گذرانده است. او با توجه به مسئولیت خود در اداره کل آموزش و پرورش با فرهنگیان منطقه ارتباط زیادی دارد.

قاسمی برای دلیل حضور خود به جمله‌ای از مقام معظم رهبری استناد می‌کند: «مقام معظم رهبری فرمودند هر فردی احساس کند حضورش در انتخابات باعث گرمی تنور انتخابات می‌شود وارد شود. من هم احساس کردم حضورم باعث رقابت بسیار خوب در عرصه انتخابات لارستان می‌شود.» قاسمی به صورت مستقل وارد انتخابات شده است.

این نامزد نمایندگی در مورد اهداف خود می‌گوید: «وظیفه اصلی هر نماینده قانون‌گذاری و پیش‌برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بعد از آن مسائل و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد و استفاده از پتانسیل‌های موجود از جمله اهداف اصلی من است.»

13941002 Majles Ghasemi (4)

13941002 Majles Ghasemi (2)