گریشنا:اولین مدرسه‌ی والیبال در گراش با نام خلیج فارس با هدف کشف و پرورش استعداد‌های شهر تاسیس شد.
به گزارش خبرنگار گریشنا؛هیات والیبال فارس با تاسیس اولین مدرسه تخصصی والیبال در گراش موافقت کرد. مدیریت این مدرسه‌ی والیبال تخصصی را، محسن افشار، کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش در گراش برعهده دارد.
محسن افشار مدیر این مدرسه والیبال گفت:«با توجه به اجرای طرح ملی والیبال در پایه هشتم مدارس و عدم خروجی استعدادها به فکر تاسیس مدرسه والیبال افتادم تا استعدادهای شهر، مکانی را جهت پرورش و شکوفایی داشته باشند. تابستان سال گذشته مجوز باشگاه خصوصی خلیج فارس را گرفتم و امسال موفق به کسب مجوز مدرسه‌ی والیبال شدم. از برنامه‌هایی که برای آینده در نظر گرفتیم نیز اضافه شدن ۹ رشته‌ی ورزشی دیگر از جمله ژیمناستیک، تنیس، آمادگی جسمانی و … به صورت مدارس ورزشی و تخصصی است. در این باشگاه، مربیان و متخصصان دارای تجربه، تدریس خواهند کرد.»

این مدرسه والیبال قرار است در رده های زیر ۱۵ سال ؛ زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال پسران و دختران در تمام فصول سال به فعالیت بپردازد.
افشار در پایان از همکاری صمیمانه‌ی قنبرپور، سرپرست هیات والیبال و اکبری، رییس اداره ورزش و جوانان گراش تشکر کرد. علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند جهت ثبت‌نام به فروشگاه کالای ورزشی فینال اسپرت مراجعه کنند.

IMG-20150112-WA0076