گریشنا: پیست موتور‌سواری مهاجر افتتاح شد. در این مراسم پنجاه موتور‌سوار در حضور مسئولین و پنج هزار تماشاچی به رقابت پرداختند.

به گزارش مرتضی موغلی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه پیست موتورسواری مهاجر  و مسابقات موتور کراس فارس یادواره سرداران و یکصد و بیست شهید شهرستان گراش در روز گراش برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه از شهرستان‌های شیراز، لامرد، لارستان، گراش،کازرون و جهرم در سه کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی و سوپر کراس به رقابت پرداختند.

 عبدالرحمان اسماعیل‌نژاد از لارستان، مرتضی آشکار و سامان صیفی از شهرداری صدرا شیراز در ۲۵۰ سی سی، وحید عباسی  از لامرد، ابوذر یونسی و حمیدرضا هوشمند هردو از شهرداری صدرا شیراز در ۴۵۰ سی سی و  وحید عباسی از لامرد، حمیدرضا هوشمند و ابوذر یونسی از شیراز در سوپر کلاس به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مرتضی فرجی تنها نماینده‌ی موتور‌سوار گراش به مقام چهارم رسید.

PEST MOTOR MOHAGER6پیست موتورسواری مهاجر در زمینی به مساحت یکصد هزار متر مربع و با هزینه ۸۰۰ میلیون ریال توسط محمد بیضایی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان احداث شده است.

محمد بیضایی مالک پیست موتورسواری مهاجر می‌گوید:« فاز اول این پیست موتور‌سواری در زمین خاکی افتتاح شد و در حال پیگیری برای احداث فاز دوم این پیست بر روی زمین آسفالت هستیم.» او نداشتن سیستم آب‌رسانی را یکی از بزرگترین مشکلات پیست مهاجر می‌داند و می‌گوید:«زمین‌نم‌دار مانع ایجاد گردوخاک در پیست می‌شود و بر اساس اساس‌نامه یک دهم پیست به منظور جلوگیری از گردوخاک می‌بایست به فضای سبز اختصاص یابد.» او از مسئولین تقاضا داشت تا برای ارتقای پیست و حل این مشکل همکاری و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

در مراسم افتتاحیه، فرماندار گراش،مدیر شرکت هواپیمایی آسمان منطقه گیلان ، روسا ادارات ورزش و جوانان گراش و لارستان، یگانه دبیر هیات اتومبیل رانی و موتورسواری فارس ، فرماندهی نیروانتظامی و ناحیه مقاومت بسیج ،نماینده شورای استان در شوراهای عالی استان ها، رئیس پلیس راهور نیرو انتظامی، بخشدار مرکزی، خبرنگاران و بیش از پنج هزار تماشاچی علاقه‌مند شاهد افتتاح و برگزاری این رقابت‌ها بودند.

PEST MOTOR MOHAGER8

PEST MOTOR MOHAGER11