هفت‌برکه: با آغاز توزیع کارت شرکت در کنکور سراسری، این آزمون وارد فاز برگزاری امتحان شده است و دانش‌آموزان در روزهای پنجشنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.

در سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ برای نوبت اول کنکور داوطلبان گراش به اوز رفتند و در نوبت دوم داوطلبان اوزی برای کنکور به گراش می‌آیند. به همین دلیل کنکور تجربی در سه مکان مدرسه محبی، سالن شوری و مدرسه سعادت برگزار می‌شود. کنکور سایر رشته‌ها به صورت مشترک در یک سالن برگزار می‌شود.

در ممموع رشته‌های علوم انسانی، ریاضی و فنی، هنر و زبان‌های خارجی و علوم انسانی تعداد ۵۳۰ داوطلب در حوزه‌ی امتحانی گراش در جلسه‌ی آزمون حاضر خواهند شد. در نوبت اول کنکور در اردیبهشت‌ماه ۶۱۹ داوطلب کنکور در دانشگاه پیام اوز کنکور دادند.

در اولین روز صبح پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه در مدرسه‌ی محبی کنکور علوم ریاضی و فنی با شرکت ۳۸ نفر داوطلب پسر و ۱۲  دختر و کنکور علوم انسانی با حضور ۹۵ داوطلب دختر و۲۷ پسر در سالن شوری برگزار می‌شود. عصر پنج‌شنبه سالن شوری میزبان ۲۱ دختر و ۴ پسر در کنکور هنر و ۴۱ دختر و ۷ پسر در کنکور زبان‌های خارجی است.

روز جمعه ۲۲ تیرماه در شلوغ‌ترین روز، کنکور در سه مکان برگزار می‌شود. کنکور علوم تجربی با شرکت ۸۲ داوطلب پسر در مدرسه‌ی محبی برگزار می‌شود و ۲۰۳ داوطلب دختر در سالن شوری و مدرسه‌ی سعادت کنکور می‌دهند.

جلسه هماهنگی برگزاری کنکور صبح دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ در مدیریت آموزش و پرورش گراش برگزار شد.

Konkoor 01

محل سالن شوری در ابتدای بلوار شهدا نقشه گوگل – مدرسه سعادت در میدان ورودی شهر گراش روبه‌روی سالن شوری قرار دارد.

محل دبیرستان محبی در  مسکن مهر گراش در نقشه گوگل

آمار سالانه کنکور 1403